אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: זוכרים את החולים

קריאייטיבי זה אפקטיבי: זוכרים את החולים

בספטמבר 2013 רואיינו חולי אלצהיימר והתבקשו לציין את האירוע התקשורתי האחרון שהם זוכרים. האירועים שזכרו, שלא היו עדכניים כלל וכלל, הופיעו בעמודים הראשונים של שלושת העיתונים המובילים במקדוניה ביום האלצהיימר העולמי

04.12.2014, 08:09 | ניב חורש וזיו קורן

אחד התסמינים הראשונים של מחלת האלצהיימר הוא הקושי לזכור מידע חדש. חולי אלצהיימר בשלבים המוקדמים, שבהם ניתן להאט את הידרדרות המחלה, זוכרים פרטים מדויקים מאירועים מהעבר הרחוק, אך לא זוכרים אירועים שקרו אתמול.

העמותה הבינלאומית לנוירולוגיה, הממוקמת במקדוניה, רצתה להעלות את המודעות לתסמינים להופעת המחלה, ובראשם שִכחה של אירועים שקרו בטווח הקצר.

הרעיון שנבחר היה יצירתי במיוחד: בספטמבר 2013 רואיינו חולי אלצהיימר והתבקשו לציין את האירוע התקשורתי האחרון שהם זוכרים. האירועים שזכרו, שלא היו עדכניים כלל וכלל, הופיעו בעמודים הראשונים של שלושת העיתונים המובילים במקדוניה ביום האלצהיימר העולמי. כך קרה שעל השערים הופיעו ידיעות המדווחות על אסון התאומים, הנחיתה על הירח, מות הנסיכה דיאנה ועוד. גם ערוצי הטלוויזיה ואתרי החדשות הראשיים נרתמו למטרה ושידרו כתבות מהעבר, ולבסוף נחשף המסר: "עבור חולי אלצהיימר אלה החדשות הטריות ביותר".

הלקוח: העמותה הבינלאומית לנוירולוגיה, מקדוניה. משרד הפרסום: פובליסיס הלקוח: העמותה הבינלאומית לנוירולוגיה, מקדוניה. משרד הפרסום: פובליסיס הלקוח: העמותה הבינלאומית לנוירולוגיה, מקדוניה. משרד הפרסום: פובליסיס

ביום אחד בלבד, במהלך חוצה מדיות, הצליחה העמותה לגרום לציבור הרחב להרגיש ולו לרגע כיצד חשים חולי אלצהיימר ולהעלות את המודעות לתסמיני המחלה.

בשורה התחתונה

בתוך יום אחד הגיע המסר ל־68% מתושבי מקדוניה

מספר הפניות לנוירולוגים לקבלת ייעוץ רפואי עלה ב־215% חודש לאחר הקמפיין

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

הלקוח: העמותה הבינלאומית לנוירולוגיה, מקדוניה | משרד הפרסום: פובליסיס

תגיות