אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סומוטו מתחילה לגזור קופון על רכישת ג'ניו צילום: עמית שעל

סומוטו מתחילה לגזור קופון על רכישת ג'ניו

מפתחת התוכנות תתחיל להפיץ למשתמשי PC דף בית המתעדכן אוטומטית, לפי טכנולוגיה של ג'ניו

08.12.2014, 08:37 | ניר צליק

סומוטו, שרכשה את ג'ניו (genieo) לפני ארבעה חודשים תמורת 34 מיליון דולר, תחל להפיץ את עמוד הבית הדיגיטלי שפיתחה ג'ניו למקינטוש בגרסה חדשה למחשבי PC. הטכנולוגיה של ג'ניו מזהה באופן אוטומטי את תחומי העניין המשתנים של המשתמשים ומעדכנת את עמוד הבית שלהם בתכנים ומסרים שיווקיים. מניית סומוטו הגיבה למהלך בעלייה של 1.1%. 

קראו עוד בכלכליסט

סומוטו, בניהולו של בן גירון, הוקמה ב־2009 ועוסקת בפיתוח והתקנה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנות התוכנה למחשבים ולמכשירים סלולריים. הטכנולוגיה של סומוטו מאפשרת למשתמשים שמורידים תוכנות מסוימות, להתקין במקביל תוכנות אחרות על פי פרופיל. סומוטו מקבלת תשלום עבור התקנת התוכנות האחרות לפי מספר מודלים עסקיים, החל מתשלום על כל התקנה וכלה בתשלום הנגזר מהכנסות הפרסום של התוכנות שהיא מתקינה.

ג’ניו פיתחה טכנולוגיות בינה מלאכותית למחשבי מקינטוש לצורך ניתוח התנהגות משתמשים באינטרנט יחד עם פלטפורמת פרסום, שכעת, כאמור, תושק גם למשתמשי PC. ההכנסות של סומוטו ברבעון השלישי של 2014 עמדו על 8.2 מיליון דולר, עלייה של 54% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב־700 אלף דולר לעומת רווח נקי של 200 אלף דולר ברבעון המקביל.

בן גירון, צילום: ענר גרין בן גירון | צילום: ענר גרין בן גירון, צילום: ענר גרין

תגיות