אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זוגלובק משיקה סדרת חטיפי ירקות

זוגלובק משיקה סדרת חטיפי ירקות

בניסיון להתמודד עם הירידה במכירות מזון מן הצומח תשווק זוגלובק סדרת חטיפי ירקות בצורת מקלונים

10.12.2014, 08:08 | נורית קדוש
זוגלובק מרחיבה את הפעילות שלה בקטגוריית המזון מן הצומח ומשיקה סדרת חטיפי ירקות בשם קריספי סטיקס המיועדת לילדים ובני נוער. הסדרה כוללת מקלוני גזר, בטטה ותירס, ובחברה מבקשים לבלום באמצעותה את הירידה שנרשמה מתחילת השנה במכירות קטגוריית המזון מן הצומח.

זוגלובק פועלת בשוק המזון מן הצומח מ־1990, וכיום תופסת פעילות זו 20% מכלל מכירותיה הכספיות, לעומת תחום הבשר שתופס 80% מהמכירות.

על פי סטורנקסט, ספגה כלל קטגוריית המזון מן הצומח ירידה של 2% במכירות בין ינואר־אוקטובר לעומת אשתקד, ואלו הסתכמו ב־220 מיליון שקל. גם זוגלובק נחלשה בקטגוריה זו והנתח שלה ירד מ־30.3% מהשוק אשתקד ל־29.5% השנה.

הירידה במכירות שוק המזון מן הצומח נבעה מצניחה של 9.1% במכירות קטגוריית החטיפים מהצומח שהסתכמה ב־30 מיליון שקל. למרות הירידה בקטגוריה זו, בזוגלובק מעריכים כי דווקא חטיפים מהצומח הם בעלי פוטנציאל צמיחה עבור החברה בשל החדשנות שהם מאפשרים. לדברי סמנכ"לית השיווק בזוגלובק אורית ולנט־מיכאלי, "חדשנות מוצרית מעוררת עניין, ובתחום החטיפים פוטנציאל החדשנות אף רב אף יותר מבמוצרים קלאסיים. מקלוני הירקות יאפשרו גיוון לא רק בטעמים, אלא גם בצורת האכילה שלהם".

קריספי סטיקס קריספי סטיקס קריספי סטיקס

שוק המוצרים מהצומח נשלט על ידי טבעול מקבוצת אסם, שעל פי נתוני סטורנקסט החזיקה בין החודשים ינואר־אוקטובר השנה בנתח שוק של 52.6%, לעומת זוגלובק שהחזיקה בנתח של 30.3% ותפוגן שהחזיקה בנתח של 9.7% מהשוק.

60% ממכירות המוצרים מהצומח הן של שניצל מהצומח, והמוצר המוביל במכירות השניצלים הוא שניצל התירס. התחרות העזה בין רשתות המזון בשנים האחרונות הפכה את שניצל התירס למוצר לוס לידר, הנמכר במחיר נמוך כדי לעודד הגעת לקוחות נוספים לחנויות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות