אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רולטת כביש

רולטת כביש

פולקסווגן השיקה רכב חסכוני בדלק, אבל נטול נתונים כמו עיצוב סקסי או ביצועים ספורטיביים. אז איך בכל זאת היא יצרה עניין סביב השקתו?

16.12.2014, 09:24 | ניב חורש וזיו קורן
פולקסווגן גולף Blue Motion היא מכונית בעלת טכנולוגיה חדישה שמצריכה כמות דלק חסכונית במיוחד של כ־30 ק"מ לליטר. לפני שנתיים השיקה החברה את הרכב בנורבגיה, אך עמד בפניה אתגר: הנתון הטכני מרשים, אבל גם יבש ופונקציונלי, שלא כמו עיצוב סקסי או ביצועים ספורטיביים.

כדי לגרום לצרכנים להתעניין במסר הטכני ולהפוך את השקת הרכב לאירוע תקשורתי מעניין הכריזה פולקסווגן על משחק הימורים מדליק: מכונית הגולף תצא מאוסלו בנסיעה על הכביש הארוך בנורבגיה, והגולשים יצרכו להמר באיזו נקודה על המסלול ייגמר לה הדלק. מי שידייק בהערכתו היכן הגולף תיעצר ייקח הביתה את הרכב החדש.

בעזרת המפות של גוגל חילקה פולקסווגן את הכביש ל־80 אלף מקטעים של 40 מטר ועיצבה אותו כמו רולטה. כדי להגיש את ההימור הטוב ביותר (כל משתתף הורשה להמר רק על מקטע אחד) ניסו המשתתפים ללמוד כל פרט על ביצועי הרכב, ובמיוחד על צריכת הדלק שלו.

הלקוח: פולקסווגן, נורבגיה | משרד הפרסום: TRY/APT Oslo הלקוח: פולקסווגן, נורבגיה | משרד הפרסום: TRY/APT Oslo הלקוח: פולקסווגן, נורבגיה | משרד הפרסום: TRY/APT Oslo

יום האירוע הפך לחגיגה בנורבגיה עם חשיפה רחבה בטלוויזיה ובערוצים הדיגיטליים שעקבו אחר התקדמות הרכב. כעבור 27 שעות ו־1,570 ק"מ נגמר הדלק במכל של מכונית הגולף והוכרז על הזוכה המאושר.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

  

בשורה התחתונה

  • יותר מ־200 אלף איש לקחו חלק במשחק ההימורים
  • Blue motion היה הרכב הנמכר ביותר בנורבגיה ב־2012
  • השהייה בחלק שנגע למפרט הטכני באתר הרכב היתה ממושכת פי 20 מהממוצע

תגיות