אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

של מי הצרכן?

ליאור רייטבלט יו"ר סופר-פארם, בוועידת תחזיות 2015: הטכנולוגיה מאפשרת ליצרנים לדלג מעל הקמעונאים וליצור קשר ישיר עם הצרכן

24.12.2014, 18:33 | עוזי בלומר

ליאור רייטבלט, יו"ר סופר-פארם בוועידת "תחזיות 2015", צילום: נמרוד גליקמן ליאור רייטבלט, יו"ר סופר-פארם בוועידת "תחזיות 2015" | צילום: נמרוד גליקמן ליאור רייטבלט, יו"ר סופר-פארם בוועידת "תחזיות 2015", צילום: נמרוד גליקמן

תגיות