אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פולקסוואגן: ההשקעה במותג אאודי תגדל ב-2 מיליארד יורו עד 2019

פולקסוואגן: ההשקעה במותג אאודי תגדל ב-2 מיליארד יורו עד 2019

70% מההוצאות יוקצו לפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשים - בין השאר הורדת הפליטה במכוניות ההיברידיות; אאודי מבקשת גם להתחרות בב.מ.וו ובטסלה בתחום המכוניות החשמליות

27.12.2014, 12:51 | שירות כלכליסט
יצרנית הרכב פולקסוואגן מתכוון להגדיל את ההוצאות על מותג הדגל אאודי. ההוצאות הנוספות ישמשו לייצור דגמים חדשים, לפתיחת מפעלים ולפיתוח טכנולוגיות עד 2019, זאת במטרה לעמוד ביעד לעקוף את היריבה הגרמנית ב.מ.וו ולהפוך ליצרנית רכבי היוקרה הגדולה בעולם.

אאודי, המייצגת 40% מהרווח התפעולי בקבוצת הרכב הגדולה ביותר באירופה, הודיעה היום (שבת) כי ההשקעות בפעילות ייצור כלי הרכב יטפסו בחמש השנים הבאות ב-2 מיליארד יורו (2.44 מיליארד דולר) לשיא של 24 מיליארד יורו.

אאודי R8 אאודי R8 אאודי R8

מהחברה נמסר כי 70% מההוצאות יוקצו לפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשים כמו טכנולוגיה להורדת הפליטה במכוניות ההיברידיות. המותג עובד גם על ייצור מכוניות חשמליות שיתחרו במכוניות של ב.מ.וו ושל טסלה. מאאודי נמסר עוד כי למעלה ממחצית מהכספים יושקעו בשני המפעלים של אאודי בגרמניה, המייצגים מחצית מהתפוקה של 1.34 מיליון כלי רכב שהחברה מייצרת בתשעה חודשים.

"בראש סדרי העדיפויות שלנו עומדת השגת צמיחה מתמשכת", אמר מנכ"ל אאודי רופרט סטדלר. "מסיבה זו אנחנו מבצעים השקעות גדולות בתחומי החדשנות של מכוניות חשמליות".

אאודי, יצרנית רכבי היוקרה השנייה בגודלה בעולם, מתכננת להרחיב את מגוון הדגמים שלה ל-60 מה-50 הנוכחיים עד 2020, ומשקיעה גם למעלה ממיליארד יורו על בניית מפעלים חדשים במקסיקו ובברזיל. החברה מתכוונת להעסיק 850 עובדים נוספים במקסיקו, שם החל מ-2016 ייצרו את דגם מכונית הספורט Q5.

 

תגיות