אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בהתאם למצופה? השק"ם מוריד מחירים צילום: סיון פרג'

בהתאם למצופה? השק"ם מוריד מחירים

האגודה למען החייל מגיבה לביקורת על המחירים הגבוהים במזנונים בבסיסי צה"ל בשורת הוזלות. במקביל, המזנונים ימותגו תחת השם "כוורת"

31.12.2014, 08:27 | נורית קדוש
האגודה למען החייל מגיבה לביקורת על המחירים הגבוהים שבהם נמכרים מוצרים לחיילים בשק"ליות (שירות קנטינות ומזנונים), ומכריזה על הורדה של עשרות אחוזים במחירי המוצרים הפופולריים ביותר בקרב החיילים ובהם סכיני גילוח,

קוקה־קולה, במבה וטוויסט. כך למשל, רביעיית סכיני גילוח ג'ילט מאך 3 תימכר ברשת ב־26.90 שקל במקום 35 שקל, חבילת במבה 20 גרם ב־7 שקלים במקום 9.90 שקלים, וקליק ב־4 שקלים במקום 5.5 שקלים.

מנכ"ל השק"ליות צביקה גולדנברג, צילום: סיון פרג מנכ"ל השק"ליות צביקה גולדנברג | צילום: סיון פרג' מנכ"ל השק"ליות צביקה גולדנברג, צילום: סיון פרג

ב־2014 חל גידול של 5% במכירת מוצרים בשק"ליות לעומת 2013, ובשנה האחרונה נמכרו בחנויות הרשת קרוב ל־1.5 מיליון מוצרים. בשנים האחרונות הרחיבה הרשת את מגוון המוצרים מחטיפים, משקאות וארוחות קלות גם לתחום מוצרי חשמל, בישום, טקסטיל ואלקטרוניקה. ב־2014 גדל מחזור המכירות של הרשת בכ־8.5% ועמד על יותר מ־200 מיליון שקל. קנייה ממוצעת של חייל ברשת עומדת על 46.70 שקל.

במקביל החליטה האגודה למען החייל למתג את 300 המזנונים בבסיסי צה"ל תחת השם "כוורת", 12 שנה לאחר שתפסו השק"ליות את מקומן של השק"מיות (שירות קנטינות לחייל). לדברי צביקה גולדנברג, מנכ"ל הרשת, האסטרטגיה השיווקית של כוורת לא דוגלת בקידום מוצרים ומבצעים בסגנון "קח שניים קבל אחד במתנה" בלבד, אלא בהצעות ערך למוצרים פרטניים שאותם החייל צריך ותכנן מראש לקנות. "אנו מתחייבים להציע את המוצרים הרלבנטיים לחיילים במחירים הנמוכים ביותר", הוא אומר. לדבריו, אף שחלפו 12 שנה מאז הוחלף השם לשק"ליות, החיילים לא הפנימו את השינוי והמשיכו לקרוא לחנויות בבסיסים שק"ם. "מאוד רצינו את זכויות השימוש במותג שק"ם אבל לא יכולנו לקבל אותן, ומכיוון שזיהינו בקרב החיילים רצון ברענון, הגענו לקונספט הנוכחי".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות