אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמזון - החברה הפופולרית ביותר ב-2014 בארה"ב צילום: Veljoy.com

אמזון - החברה הפופולרית ביותר ב-2014 בארה"ב

הקמעונאות המקוונת זכתה במקום הראשון במדד שביעות הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן - והדיחה את היינץ למקום השני

30.12.2014, 22:25 | שירות כלכליסט

החברה הפופולרית ביותר בארה"ב לשנת 2014 היא לא אפל וגם לא היינץ - שזכתה במקום הראשון בדירוג שביעות רצון הצרכנים בשנה שעברה. נכון לסוף 2014, אמזון היא החברה שבה אמריקאים מאמינים כי תשביע את רצונם.

קראו עוד בכלכליסט

הקמעונאית המקוונת זכתה במקום הראשון עם ציון 88 מתוך 100 במדד שביעות רצון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן. מיד אחריה מדורגת היינץ עם ציון 87 ובמקום השלישי נמצאות הרשי ומרצדס בנץ (דיימלר), שתיהן עם ציון 86.

משלוח של אמזון, צילום: בלומברג משלוח של אמזון | צילום: בלומברג משלוח של אמזון, צילום: בלומברג

הציון במדד מבוסס על 70 אלף ראיונות שנערכים מדי שנה וכולל ציון בשביעות רצון הצרכנים, ציונים של המגזר הכלכלי, ציוני התעשייה ומעל ל-200 ציונים מהממשל הציבורי והממשל המקומי. 

"מחירים נמוכים - משלוח מהיר"

"אנשים פשוט אוהבים את אמזון", אומר אדגר דוורסקי, מייסד ConsumerWorld.org, ניוזלטר צרכני שבועי. "יש להם מחירים יחסית נמוכים, אבל בדרך כלל לא הכי נמוכים, והמשלוח שלהם מהיר, אבל עכשיו עם סף משלוח חינם גבוה יותר".

מנהלי המחלקות באמזון מתמקדים בארבעה סוגי שירותים: מבחר, מחיר, זמינות וחווית לקוח, כך לדברי יועץ הסחר האלקטרוני בריאן אייזנברג. אמזון הוכיחה כי אם תתמקד במכירות בלבד, היא תאבד את האמפתיה של הלקוחות, הוא אומר, "זוהי דרך חדשה לחשוב על מיתוג, שמעט מאד חברות לוקחות בחשבון". 

תגיות