אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: קבוצה מנצחת צילום מסך: Youtube

קריאייטיבי זה אפקטיבי: קבוצה מנצחת

מסתבר ש-76% מצופי הצ'מפיונס ליג צופים במשחקים לבד. כיצד היינקן ניצלה את התובנה הזו להגדלת מכירות החברה?

06.01.2015, 08:41 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: היינקן, הולנד | משרד הפרסום: DDB

ליגת האלופות, הצ'מפיונס ליג, היא אחד מאירועי הספורט הנצפים בעולם, אך מתברר ש־76% מהצופים בה עושים את זה לגמרי לבד. ה"חבר" היחיד שנמצא איתם על הספה מול הטלוויזיה הוא הסלולר, או הטאבלט, שבאמצעותו הם מתכתבים עם חבריהם על המשחק.

היינקן, נותנת החסות הראשית של הצ'מפיונס ליג, החליטה לנצל את התובנה הזו כדי להשיק מהלך דיגיטלי יוצא דופן: Share The Sofa. הרעיון היה לאפשר לצופים שנמצאים לבד בבית ליהנות מצפייה משותפת עם שחקני כדורגל מובילים, פרשנים, דוגמניות וסלבז מעניינים אחרים. כדי לעשות זאת, היינקן בנתה "סלון וירטואלי" שכלל בר משקאות ובמת הופעות, וצולם ב־LIVE בזמן המשחק.

מתוך קמפיין היינקן, צילום מסך: Youtube מתוך קמפיין היינקן | צילום מסך: Youtube מתוך קמפיין היינקן, צילום מסך: Youtube

באמצעות אפליקציה מיוחדת ברשתות החברתיות, הצופים יכלו לצפות בסלולר ובטאבלט בשידור הווירטואלי בזמן אמת. השחקנים והפרשנים הביעו את דעתם על מהלכי המשחק והצופים יכלו לשאול אותם שאלות ולהגיב. במחצית המשחקים נערכו הופעות ושעשועונים כדי לבדר את הצופים, והחוויה כולה היתה של צפייה משותפת עם אנשים שתשמח לחלוק איתם את הספה. וכמובן - עם הרבה היינקן.

המהלך של היינקן יצר שיח ברשת ומחוצה לה, והמותג הצליח להתבלט אפילו באירוע מתוקשר ומלא בפרסומות וחסויות של מותגים נוספים.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • המהלך זכה לחשיפה במדיה בשווי של 1.2 מיליון דולר  13.4
  • מיליון ציוצים בטוויטר נרשמו בממוצע בכל משחק
  • בתקופת המשחקים עלו המכירות ב־7%

תגיות