אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דאצ׳יה חוזרת לישראל: תציע רכב שטח ב-90 אלף שקל

בין היתר יושק הדגם סנדרו stepway, מכונית משפחתית קטנה שמחירה יחל בשבעים אלף שקל. אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב בקרסו: "באירופה מחירי דגמי דאצ'יה זולים בכ-25 אחוז ממחירי רכבים חדשים מקבילים"

07.01.2015, 11:27 | תומר הדר

דאצ׳יה, מותג הרכב הרומני שנעדר מישראל מאז שלהי שנות השמונים, חוזרת לישראל, הפעם באמצעות קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל. רנו הצרפתית רכשה את דאצ'יה בשנות ה-90, מה שמאפשר את יבואה ארצה באמצעות קבוצת קרסו.

 

לדברי פרנסואה מריוט, מנהל אגף השיווק והמכירות של דאצ׳יה העולמית, "מדובר במותג שהשקנו מחדש בשנת אלפיים וארבע עם דגם אחד בלבד. הפילוסופיה שלנו קובעת שהמוצר חייב להיות גדול, מרווח ותחרותי. אך גם פשוט. אנו רוצים גם מוצר אמין. אנו יודעים היטב שזה לא המוצר הכי חדיש,כי אנו מעדיפים טכנולוגיה קיימת. אנחנו לא רואים ברכב מוצר זול. זה לא מוצר לוטו קוסט, אלא מוצר משתלם".

דאצ דאצ'יה דאסטר דאצ

לדבריו: "המותג נמצא במקום ה-15 באירופה. אנו מחזיקים חמישה אחוז מהשוק הצרפתי. אפילו לפני פולקסווגן. בגרמניה אנו במקום תשיעי. מאז שנת 2010 מכרנו מעל עשרת אלפים רכבי שטח, הדאסטר ומשנת 2004 מכרנו מעל שלושה מיליון רכבים".

לדברי אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב בקרסו מוטורס, באירופה מחירי דגמי דאצ'יה זולים בכ-25 אחוזים ממחירי רכבים חדשים מקבילים. מחירי האביזרים זולים גם הם בכ-25 אחוזים. היצע המנועים מוכר מדגמי רנו: מנועי בנזין טורבו בנפח 0.9 ו-1.2 ליטרים ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים. לדברי תמיר, הרכבים יוצעו גם במימון בגובה של פחות משני אחוזי ריבית. כך לדוגמה רכב השטח, הדאסטר, יוצע בתשלומים בגובה 500 שקל בחודש. עוד הדגיש תמיר כי רכבי דאצ'יה לא יוצעו במבצעים ולא יוצעו בהנחות והוזלות לחברות הליסינג. השיווק עצמו יבוצע באמצעות שלוש סוכנויות מרכזיות בלבד, שהראשות בהן נחנכת היום בפתח תקווה. לדברי תמיר, בשונה מסוכנויות מכירה רגילות, כל עסקת המכירה תתבצע תוך שעות ספורות, כשהלקוח יוכל לרכוש רכב, לאבזרו ולקבלו תוך שעות ספורות בלבד. בנוסף,דאצ'יה תאפשר רכישת רכב באמצעות כרטיס אשראי באינטרנט.

דאצ דאצ'יה סנדרו דאצ

היצע דגמי דאצ'יה ,שיצוידו כולם בתיבות הילוכים ידניות, יחל בסנדרו stepway, מכונית משפחתית קטנה שמחירה יחל בשבעים אלף שקל. רכב הכביש שטח, דאסטר, יושק בישראל הן בגרסאות בנזין והן בגרסאות דיזל. מחיר גרסת הבנזין יחל ב-90 אלף שקל ואילו מחיר גרסת הדיזל יחל ב-110 אלף שקל. גרסת הדיזל הבכירה, בעלת הנעה כפולה, תעלה 122 אלף שקלים. לצידם תוצע גם הלודג'י,מיניוואן לשבעה נוסעים, שיעלה 100 אלף שקלים בגרסת הבנזין ו-115 אלף שקל עבור גרסת הדיזל. בנוסף תוצע בישראל גם הדוקר, רכב מסחרי, ב-95 אלף שקלים עבור גרסת הדיזל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
תגובה ל 27 הדסטר הכי יקרה ומאובזרת קומפלט
יש לך טעות ואתה יכול לבדוק . הדסטר הכי יקרה ברומניה ומאובזרת רכב דיזל 4X4 המחיר הינו 10.000יורו בצרפת 12.000 יורו בדוק . לגבי הרכב והאמינות דגם הדסטר מצוי מספר שנים ובכלל אירופה . הרכב מצויין עברתי עימו את כל הקרפטים גשם בוץ בורות ועוד רכב מסוג אחר היה מתפרק . יתכן והינו בסיסי אז למי שמחפש רכב להראות לשכן חבלז למי שמחפש רכב נוח ואמין ומשפחתי שווה כל אגורה
טוביה , ישראל  |  07.03.15
33.
נו....באמת...
זול ב-25% מכלי רכב בני סוגו - וזול ב-75% באיכות מכלי רכב בני סוגו. מה זה פה? רומניה?.... מנסים לדחוף מוצר שכלל אינו עומד בקריטריונים של רכב שטח. דחילכ...אמנם בישראל (כמו ברומניה) כולם רמאים אבל הציבור כבר מתחיל להבין עם מי יש לו עסק. אגב, באירופה -איש אינו מתייחס לגרוטאה הזאת.
צפוני  |  24.01.15
לכל התגובות