אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה בטיפאני'ס: זוג חד מיני בפרסומת לטבעות אירוסים צילום: Tiffany & co

לראשונה בטיפאני'ס: זוג חד מיני בפרסומת לטבעות אירוסים

החברה מצטרפת לשורה של מותגים אחרים, בהם בננה רפבליק וטארגט, שהשתמשו בזוגות חד מיניים בפרסומות שלהם. דוברת החברה: "בימינו, סיפורי האהבה מתממשים במגוון צורות"

11.01.2015, 14:46 | שירות כלכליסט
טיפאני'ס, רשת התכשיטים היוקרתית, כללה לראשונה בהיסטוריה שלה זוג חד מיני בקמפיין הפרסום שלה, שנועד לקדם את טבעות האירוסים המפורסמות של המותג. בכך מצטרפת החברה לשורה של מותגים ידועים אחרים, ביניהם בננה רפבליק וטארגט, שהשתמשו בזוגות חד מיניים בפרסומות שלהם.

קראו עוד בכלכליסט

הקמפיין, שנקרא 'Will You?', מורכב משבע תמונות של זוגות שונים, כולל צילום של שני גברים שיושבים בכניסה לבית בניו יורק. התמונות מייצגות רגעים בשלבים שונים של מערכות היחסים. בעוד שבשאר התמונות מככבים דוגמנים ודוגמניות, בטיפאני'ס בחרו בשני הגברים מכיוון שהם יוצאים יחד גם בחיים האמיתיים. "האם אתה מבטיח להמשיך תמיד ולהשלים את המשפטים שלי ולשיר בזיופים, מה שאתה עושה לעיתים קרובות? והאם תיתן להיום להיות המשפט הראשון בסיפור ארוך מאד שלעולם לא יסתיים?" נכתב בכיתוב המוצמד לתמונת הגברים.

הפרסומת של טיפאניס. תגובות נלהבות לקמפיין, צילום: Tiffany & co הפרסומת של טיפאניס. תגובות נלהבות לקמפיין | צילום: Tiffany & co הפרסומת של טיפאניס. תגובות נלהבות לקמפיין, צילום: Tiffany & co

"בימינו, הדרך לחתונה אינה לינארית. אהבת אמת יכולה להתרחש יותר מפעם אחת, וסיפורי האהבה מתממשים במגוון צורות", הגיבה ל-CNN דוברת החברה לינדה באקלי.

הקמפיין זוכה בינתיים לתגובות נלהבות, כולל ממיילי סיירוס, שפנתה לאינסטגרם שלה כדי לשבח את המהלך. "תודה רבה לכם טיפאני'ס שאתם כאלה bad ass !!! פאק כן!!!!!".

תגיות