אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוטיוב תפיק "מופע מחצית סופרבול" שיתחרה במופע של קייטי פרי צילום: איי פי

יוטיוב תפיק "מופע מחצית סופרבול" שיתחרה במופע של קייטי פרי

ביוטיוב ישדרו תכנית במהלך המחצית של משחק הסופרבול, שבה ישתתפו כמה מהכוכבים הגדולים של הרשת. המהלך הוא חלק מיוזמה נרחבת יותר לקדם פרסומות באתר שיתוף הסרטונים שבבעלות גוגל

18.01.2015, 17:27 | שירות כלכליסט

ביוטיוב ישדרו במהלך המחצית של משחק הסופרבול תוכנית שבה ישתתפו כמה מהכוכבים הגדולים של הרשת. המהלך הוא חלק מיוזמה נרחבת יותר לקדם פרסומות באתר שיתוף הסרטונים שבבעלות גוגל.

קראו עוד בכלכליסט

הרלי מורנשטיין, שאחראי על היוטיובים של EpicMealTime, יגיש את התכנית שתכלול הופעות מוזיקה ופעלולים, בעוד שכוכבים אחרים יפיקו פרסומות מזויפות של הסופרבול. התכנית תשודר בחי ביוטיוב במהלך המשחק, שנחשב לאירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בשנה. המשחק מתקיים השנה ב-1 בפברואר, וישודר ב-NBC.

ביוטיוב אומרים כי הפרסום של כוכבי רשת כמו פרדי וונג, שלערוץ העיקרי שלו יש למעלה מ-7.4 מיליון מנויים, וטובי טרנר, יעזור להם להתחרות על הצופים נגד קייטי פרי ולני קרביץ, שמתוכננים להופיע במופע המחצית במשחק. יותר מ-60 מיליון אנשים מנויים לערוצים של יוצרי התכנים ביוטיוב, חלקם אפילו זוכים לקידום בשלטי חוצות בערים מרכזיות בארה"ב.

סופרבול 2014 סיאטל , צילום: איי פי סופרבול 2014 סיאטל | צילום: איי פי סופרבול 2014 סיאטל , צילום: איי פי

"זה מקום מעולה להציג את הסלבריטאים, הכישרונות והיוצרים שלנו", הגיבה סוזי ריידר, מנהלת חטיבת פתרונות מיתוג בגוגל. "יהיה נחמד לראות לאחר מכן כמה צופים ימשוך פרדי וונג לעומת קייטי פרי ולני קרביץ".

מורנשטיין מוסיף כי בין הפעלולים מתוכננות קפיצות מפלטפורמה גבוהה לבריכת בירה ולבריכה של גבינה.

יוטיוב תפיק את המשדר מהאולפן המרווח שלה בלוס אנג'לס ביחד עם קולקטיב דיגיטל סטודיו, רשת סרטונים מקוונת שמציגה רבים מכוכבי הרשת. ריידר מתארת את התכנית כניגוד למה שישודר בטלוויזיה, והיא אמורה למשוך צופים שמתעניינים יותר בפרסומות מאשר במשחק.

יוטיוב מתמודדת עם תחרות מצד פייסבוק וטוויטר על ההכנסות מפרסום, והיא מתכוונת להשתמש בתכנית המחצית ובפרסומות כדי להציג את השווי שלה בפני מותגים מובילים. זו תהיה השנה השביעית שבה יוטיוב משדרת את AdBlitz, ערוץ מיוחד המארח את הפרסומות מהסופרבול שבו הצופים יכולים להצביע על האהובות עליהם.

המפרסמים מעבירים ליוטיוב מבעוד מועד טיזרים של מרבית הפרסומות, ומפרסמים את הגרסה המלאה לאחר שהפרסומת שודרה כבר בסופרבול. לפי החברה, בשנה שעברה בילו צופים 6.3 מיליון שעות בצפייה בפרסומות מהסופרבול ביוטיוב.

"יוטיוב היא המקום אליו האנשים הולכים כדי לצרוך מרצון פרסומות", אומר וונג. "זה מעין סיוט דיסטופי קפיטליסטי".

ב-NBC מברכים על תשומת הלב הרבה לפרסומות, שלפי הרשת יעלו 4.5 מיליון דולר ל-30 שניות. הפרשן אל מייקלס, הגדיר את הסופרבול כחג לאומי.

"הפרסומות גורמות לאנשים להידבק למסכים", אמר בשבוע שעבר פרד גאודלי, המפיק המתאם של הסופרבול הנוכחי. "אנשים לא יוצאים מהחדר בזמן הפרסומות, הם לא מעבירים ערוץ".

תגיות