אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קואופ ישראל תשווק את מוצרי "המותג" של ברנד פור יו צילום: צביקה טישלר

קואופ ישראל תשווק את מוצרי "המותג" של ברנד פור יו

קואופ תרכוש את מוצרי "המותג" בהיקף שנתי של 40–50 מיליון שקל, זאת במסגרת היערכותה לחוק המזון וההקלות המובטחות לרשתות

19.01.2015, 09:02 | נורית קדוש
רשת קואופ ישראל, המונה 46 סניפים עירוניים ועוד כ־150 צרכניות במרחב הכפרי, תחל לשווק את מוצרי "המותג" של חברת ברנד פור יו. זאת במסגרת היערכותה לחוק המזון וההקלות המובטחות לרשתות, שמחצית ממכירותיהן יושגו ממכירת מוצרי ספקים קטנים.

על פי הערכות, קואופ תרכוש את מוצרי "המותג" בהיקף שנתי של 40–50 מיליון שקל. העסקה היתה טעונה את אישורו של הממונה על הגבלים עסקיים וכן את הסכמתן של הרשתות השותפות ב"המותג", ובהן רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, סופר דוש, מחסני להב ורשת ממן. עבור ברנד פור יו מדובר בבשורה חיובית על רקע כוונתו של רמי לוי לפתח מותג פרטי עצמאי בתוך כחצי שנה ולחדול מרכישת מוצרי "המותג".

סלטי המותג סלטי המותג סלטי המותג

לפני שמונה שנים השיקה ברנד פור יו, שבבעלות רפי שפר, שלומי נסים וחיים סלטי, את המותג הפרטי תחת השם "המותג". סכסוך עסקי בין לוי לבעלי ברנד פור יו הוביל לתביעה שהגישו האחרונים נגד לוי בטענה שאינו מציג את כל מוצרי "המותג" וכך פוגע במכירות הפוטנציאליות שלהם.

בקניה דרך ברנד פור יו תשלם קואופ מחיר גבוה יותר מהמחיר שהיתה משלמת ישירות למפעל שמייצר עבורה מותג פרטי עצמאי בשם קואופ שופ. למרות זאת החליטה הרשת לרכוש את מוצרי "המותג", כיוון שהצעד יחסוך לה השקעות בפיתוח המותג הפרטי שלה, שמחזיק רק ב־4% ממכירות הרשת.

תגיות