אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג האיפור המוזל אסנס נכנס לישראל צילום: אריאל בשור

מותג האיפור המוזל אסנס נכנס לישראל

יבואנית הקוסמטיקה לילית תמכור את המותג בסופר־פארם ובפרפומריות פרטיות. היעד: מכירות של 8 מיליון שקל בתוך שנה

21.01.2015, 09:08 | אורנה יפת

יבואנית הקוסמטיקה לילית מתחילה למכור בסופר־פארם את מותג האיפור המוזל אסנס (essence) מגרמניה. בעזרת המותג מקווה החברה לכבוש את קטגוריית האיפור לנערות.

אסנס נמצא בבעלות חברת קוזונובה של בני הזוג כריסטינה אוסטר דאום וחוויאר גונזלס. באתר החברה מושם דגש על העובדה שהמותג מיוצר באירופה, בניגוד להרבה מוצרי קוסמטיקה מוזלים שמיוצרים בסין. האסטרטגיה הבינלאומית של המותג כוללת מכירה ללא פרסום יקר ודיילות (אך תוך שימוש רב ברשתות חברתיות ובסטנדים ססגוניים), וכך מצליחה החברה למכור אותו בזול.

"ההוצאות על דיילים תופסות עד 60% מעלות המוצר עבור יבואני קוסמטיקה", אומר אורי בילט, סמנכ"ל הסחר של לילית. "אסנס מראש מגיע ללא דיילים, והמודל העסקי שלו כולל מכירה במחזורים גבוהים עם רווחיות יותר נמוכה".

בארץ סימנה לילית את רשתות סקארה, Wow קוסמטיקה וביוטי קר כמתחרות הישירות שלה. מי שלא סומנו על ידי החברה כמתחרים ישירים, אך צפויים להיות כאלה, הן הרשתות ללין ו־SABON שמציעות גם ליין איפור לצעירות.

סניף סופר פארם, צילום: אסף עברון סניף סופר פארם | צילום: אסף עברון סניף סופר פארם, צילום: אסף עברון

"זיהינו את הפוטנציאל של אסנס לפני שנתיים, לאחר שראינו שברשתות השיווק חסרה קטגוריה לנערות. אחד מספקי הבשמים שלנו אמר לנו שזה המותג הכי צומח באירופה והמליץ לנו עליו. פנינו לרשתות הפארם, אבל סופר־פארם היתה היחידה שהרימה את הכפפה".

המותג ייכנס ל־70 סניפי סופר־פארם עד סוף השנה, ובתוך שנתיים תורחב הפריסה ל־100 סניפים. במקביל הוא ישווק בפרפורמריות פרטיות. לדברי בילט, "אנחנו מצפים למחזור של 8 מיליון שקל בשנה הראשונה להשקה, ומשקיעים הרבה ביחסי ציבור ובפנייה לקהל צעיר לפי האסטרטגיה של המותג בעולם".

לילית היא אחת מחברות הקוסמטיקה הגדולות בישראל. על פי הערכות, מגלגלת החברה כ־400 מיליון שקל בשנה, והתמחותה העיקרית היא בבשמים. בין היתר מייבאת החברה את בשמי גוצ'י, פראדה, ולנטינו, ורסאצ'ה והוגו בוס.

תגיות