צילום: Itay Sikolski
גוגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ה-NFL
גוגל חתמה על הסכם עם ה-NFL, לפיו ישודרו תקצירים של המשחקים ביוטיוב. באתר שיתוף הסרטונים יוקם ערוץ רשמי של ה-NFL, חודש לאחר שליגת הפוטבול חתמה על הסכם דומה עם פייסבוק
26.01.2015, 13:46 | שירות כלכליסט
ביום ראשון הבא יתקיים משחק הסופרבול, וניתן יהיה לראות אותו בחינם בסטרימינג דרך האינטרנט. אך זו לא תהיה האפשרות היחידה לצפות בקטעים רשמיים של המשחק. גוגל חתמה על הסכם עם ה-NFL, לפיו ישודרו תקצירים ביוטיוב. באתר שיתוף הסרטונים יוקם ערוץ רשמי של ה-NFL, חודש לאחר שליגת הפוטבול חתמה על הסכם דומה עם פייסבוק.
קראו עוד בכלכליסט
ב-NFL ממשיכים למשוך את הצופים דווקא לרשתות הטלוויזיה, שהוציאו מיליוני דולרים עבור הזכות לשדר את משחקים. אולם לאחר שנים שבהן הליגה הגנה בחריפות על התכנים, המהלך הזה מייצג את האחרון בשורה של צעדים זהירים לעבר העולם הדיגיטלי. NFL תשדר בסטרימינג את הסופרבול, ובשנה שעברה אף הגיעה להסכם עם פייסבוק שאפשר פרסום סרטון רשמי ותכנים הקשורים לפנטזי פוטבול ברשת החברתית. במקביל, ה-NFL חתמה עם טוויטר על הסכם לשדר תקצירים ברשת.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה