אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת בגדי הילדים מיננה מתלבשת על בולגריה

רשת בגדי הילדים מיננה מתלבשת על בולגריה

הרשת הישראלית פתחה במדינה באמצעות זכיין 3 חנויות ובמקביל מפיצה את המותג בסיטונאות ב־20 מדינות: "מקווים לפתוח תוך שנתיים 10 חנויות בעולם"

27.01.2015, 08:42 | אורנה יפת

רשת בגדי הילדים מיננה (Minene) מתרחבת לחו"ל. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת שבבעלות מיטל שני, ענת בן דב־צברי וקרן לוי שוהם, פתחה בשנה האחרונה שתי חנויות בקניונים בבולגריה. בחודש האחרון נפתחה חנות שלישית במדינה, שפועלת תחת שם המותג.

שלוש החנויות נפתחו באמצעות זכיין שמשמש כמפיץ של מיננה בבולגריה ומוכר את המותג לבתי כלבו וחנויות פרטיות. גודל כל אחת מהחנויות נע בין 50 ל־100 מ"ר וההשקעה הממוצעת בהן מוערכת ב־700 אלף יורו. עד סוף 2015 צפוי הזכיין בבולגריה לפתוח למותג שתי חנויות נוספות. עוד נודע, כי החברה מנהלת מגעים עם המפיץ שלה באיטליה במטרה לפתוח רשת חנויות גם שם.

מיננה משווקת בסיטונאות את בגדי הילדים שלה ל־20 מדינות, ביניהן אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, צרפת, הולנד, יפן, קנדה, וארה"ב. המותג משווק בבתי כלבו, ובין היתר גם ברשתות טויס אר אס, מאמאס אנד פאפאס וג'ון לואיס.

אחד מסניפי מיננה בבולגריה אחד מסניפי מיננה בבולגריה אחד מסניפי מיננה בבולגריה

"הפוקוס שלנו ל־2015 הוא הרחבת השיווק בחו"ל. הצבנו יעד להגיע בתוך שלוש שנים ל־40 מדינות שבהן יופץ המותג, ולשלב בחלק מהמדינות גם חנויות קונספט לצד המכירה בסיטונאות", אומרת מנכ"לית הרשת קרן לוי שוהם. "אנחנו מקווים להגיע בתוך שנתיים לעשר חנויות קונספט בעולם".

מיננה התחרתה בעבר על רכישת מותג "ילדותי" שהגיע לכינוס נכסים לאחר שצבר חובות בהיקף 10 מיליון שקל. מיננה הציעה על המותג 130 אלף שקל, אך לבסוף היתה זו רשת בייבי סטאר שבבעלות אברי קציר ודניאל דווידוביץ' שהציעה 150 אלף שקל וזכתה במותג.

מיננה (הילד שלי – בספרדית) מפעילה בישראל שלושה סניפים שפועלים ברשפון, ביהודה מכבי בתל אביב והחל משבוע שעבר גם בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. היא משווקת את מוצריה ל־200 חנויות בוטיק נוספות ברחבי הארץ. כמו כן, מפעילה הרשת נקודות מכירה בקונספט של חנות בתוך חנות ב־12 סניפי רשת התינוקות מוצצים. "בישראל נפתח אולי עוד חנות אחת, אבל לא בשלב הקרוב", אומרת לוי שוהם. "אנחנו רוצות להיות מפוקסות על חו"ל, ובארץ יש לנו פריסה טובה וחשיפה גבוהה בחנויות בוטיק".

תגיות