אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקוקה-קולה ועד Wix הישראלית: הצצה לפרסומות הלוהטות של סופרבול 2015

מקוקה-קולה ועד Wix הישראלית: הצצה לפרסומות הלוהטות של סופרבול 2015

ההתרגשות סביב הסופרבול ה-49, שיתקיים בשבוע הבא בארה"ב, בשיאה, וגם השנה מושכות הפרסומות שישודרו במהלכו לא פחות תשומת לב והתרגשות מהמשחק עצמו. צפו בכמה מהפרסומות הטובות ביותר כבר עכשיו

29.01.2015, 12:20 | שירות כלכליסט

הסופרבול יתקיים רק ביום ראשון בלילה, אבל כמה מהמותגים הגדולים בעולם כבר שחררו פרטים מפתים על הפרסומות שישדרו במהלך המשחק. גם השנה הפסקת הפרסומות צפויה להיות אירוע נוצץ, ובעיקר יקר. רשת NBC, שתשדר את המשחק, גובה סכום שיא של בין 4.4-4.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות, וזאת לעומת 4 מיליון דולר שגבתה בשנה שעברה רשת פוקס. עד כה נמכר 95% מזמן האוויר הזמין למשחק.

קראו עוד בכלכליסט

המחיר הגבוה מבריח כמה מהמפרסמים הקבועים, בהם כמה מחברות הרכב המתכננות לרכוש השנה רק חצי מכמות הפרסומות שרכשו בשנים עברו. ג'נרל מוטורס, פורד, הונדה ופולקסוואגן, שנחשבות למפרסמות קבועות באירוע, כלל לא מתכוונות לשדר השנה פרסומת.

אחת הפרסומות של באד לייט. פאקמן בגודל אנושי, צילום: יוטיוב, באד לייט אחת הפרסומות של באד לייט. פאקמן בגודל אנושי | צילום: יוטיוב, באד לייט אחת הפרסומות של באד לייט. פאקמן בגודל אנושי, צילום: יוטיוב, באד לייט

פולקסוואגן, שהפרסומת ששידרה ב-2011 בכיכובו של ילד המחופש לדארת' ויידר, נחשבת לאחת האהובות, הודיעה כי השנה בחרה לוותר על התענוג. "בחרנו שלא לקחת חלק באירוע ב-2015 בשל מחויבויות קודמות ויוזמות בפלטפורמות אחרות. אנחנו מקווים לשוב לסופרבול כשנרגיש שזה מתאים למותג שלנו", מסרה החברה בהצהרה.

יצרניות הרכב אינן היחידות שהחליטו השנה שלא להשתתף באירוע. מפרסמות רגילות נוספות, בהן מותג היוגורט דנונה, לא מתכוונות להפיק השנה פרסומת למאורע. "הסופרבול מבטיח קהל רב, אך במחיר רב", מסר מנהל יחסי הציבור של דנונה מייקל ניווירת'. הקהל הרב עליו הוא מדבר עמד בשנה שעברה על לא פחות מ-111.5 מיליון צופים.

את המקום שהמותגים האלה מפנים יתפסו 15 מותגים חדשים, שהשנה יפרסמו לראשונה בסופרבול. זהו המספר הגדול ביותר של מפרסמים חדשים מאז 2000. בין ה"כוכבים" החדשים גם חברת וויקס הישראלית (Wix.com). "הרגשנו שעבורנו זה זמן מעולה לעלות לליגה של הגדולים", סיפר לוול סטריט ג'ורנל עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה.

צפו בכמה מהפרסומות שכבר פורסמו:

 

קארל ג'וניור

חברת ההמבורגרים מציגה, גם השנה, פרסומת סקסיסטית במיוחד, בה דוגמנית כמעט עירומה, או "טבעית" לדבי החברה", מציגה את ההמבורגר הטבעי החדש של הרשת. הפרסומת עוררה זעם מצד גורמים שונים הטענו כי היא בוטה ומינית מדי. 

 

קוקה קולה

ענקית המשקאות אישרה כי תשדר פרסומת של 60 שניות. לפי הצהרת החברה, הקמפיין יתמקד ב"הזרמת אושר לאינטרנט". צפו בטיזרים שכבר שוחררו.

 

 

באד לייט

החברה תפרסם באירוע מספר פרסומות, שמשכן הכולל יעמוד על לא פחות מ-3 וחצי דקות. הפרסומת שלמטה מראה שותה שהוזמן לשחק במשחק פאקמן בגודל אמיתי.

 

 

BMW

לאחר הפסקה של 4 שנים, חוזרת יצרנית הרכב לפרסם בסופרבול. הפרסומת חוזרת לשידור מ-1994, בו כיכבו קייטי קוריק ובריאנט גמבל, שבאותה תקופה הגישו את תכנית הבוקר של NBC, והתפלאו מהטכנולוגיה החדשה של האינטרנט. הפעם השדרנים מתקשים לקלוט את הרעיון של BMW i3.

 

 

לוקטייט

זו הפעם הראשונה שיצרנית הדבק מפרסמת בסופרבול, ופרסומת זו מתוכננת להיות הפרסומת האחרונה במסגרת קמפיין #WinAtGlue שהשיקה החברה.

 

 

לקסוס

בפרסומת, שמציגה את דגם NX של לקסוס, מתנגנת מוזיקה הנוצרת מרעשי הצמיגים, המנוע והדלתות של הרכב ההיברידי.

 

 

סניקרס

בפרסומת מככב השחקן המקסיקני דני טרחו שמשחזר סצנה מאחד הפרקים של סדרת הבריידי באנץ'.

 

 

ויקטוריה'ס סיקרט

חברת ההלבשה התחתונה תפרסם השנה לראשונה בסופרבול, בעיקר בשל הקרבה של המשחק ליום האהבה שחל ב-14 בפברואר.

 

 

ניסאן

החברה חוזרת לפרסם בסופרבול, לאחר הפסקה ממושכת של 18 שנים, ותעשה זאת באמצעות פרסומת של 60 שניות. לדברי החברה. בטיזר שלמטה ניתן לראות חלק מהקמפיין הקידום לפרסומת, בו שיתפו פעולה בחברה עם ערוצי יוטיוב מובילים ליצירת סרטונים המראים כיצד אבות יכולים לעשות דברים יצירתיים עם ילדיהם.

 

 

דוריטוס

במותג ביקשו גם השנה מאנשים להציע רעיונות לפרסומת, כשהרעיון הזוכה ישודר בסופרבול ויזכה את המציע בפרס של 1 מיליון דולר. 4,900 הצעות הוגשו לחברה, שצמצמה אותן ל-10 סופיות, והאוהדים מוזמנים לבחור את הפרסומת האהובה עליהם. צפו באחת מהן.

 

 

פפסי (הופעת המחצית של קייטי פרי)

חברת המשקאות הודיע כי תהיה נותנת החסות המרכזית של מופע המחצית, בכיכובם של קייטי פרי ולני קרביץ. ה הודיעה כי תציג פרסומת של 30 שניות, שתהווה מעין הקדמה למופע המחצית בכיכובם של קייטי פרי ולני קרביץ.

 

 

טי-מובייל

החברה מציגה פרסומת של 30 שניות בכיכובה של קים קרדשיאן, שהסכימה לצחוק על עצמה לטובת קידום שירות חדש של החברה. 

 

 

WIX הישראלית

החברה הישראלית החליטה לפרסם לראשונה בסופרבול ולשם כך גייסה 5 כוכבי עבר ב-NFL, שמנסים לפתח קריירה חדשה כבעלי עסקים קטנים.

 

  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות