אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: משרד פרסום ישראלי יציג פרסומת בסופרבול

לראשונה: משרד פרסום ישראלי יציג פרסומת בסופרבול

יהושע/TBWA יהיה משרד הפרסום הישראלי הראשון שיציג פרסומת ישראלית בגמר הסופרבול. מדובר בתשדיר עבור רשת פתאל שישודר ברצועה מקומית

28.01.2015, 15:44 | שירות כלכליסט

משרד הפרסום יהושע/TBWA יהיה משרד הפרסום הישראלי הראשון שמציג פרסומת ישראלית במסגרת גמר הסופרבול.

גמר הסופרבול נחשב לאחד מאירועי הרייטינג הגבוהים בארה"ב וצופים בו כ 100 מליון בני אדם. במקבץ הפרסומות היוקרתי שלו מפרסמות חברות ענק כמו דוריטוס, פפסי, צ'יריוס, קרייזלר ועוד.

אמנם בעבר וגם השנה ישולבו בסופרבול קמפיינים של מותגים ישראלים , כגון סודה סטרים ו–Wix, אך מדובר בקמפיינים שהוכנו על ידי משרדי פרסום זרים.

סוויטה של חדר במלון הרודס, צילום:אוראל כהן סוויטה של חדר במלון הרודס | צילום:אוראל כהן סוויטה של חדר במלון הרודס, צילום:אוראל כהן

את המהלך המבוסס על שילוב חכם בין קריאייטיב למדיה הובילה מיה קרמן, סמנכ"ל הקריאטיב של יהושע/TBWA, עבור מותג המלונאות הישראלי פתאל, וכולל תשדיר של 30 שניות וכן טיזר שיופץ ברשת טרום הסופרבול.

התשדיר מזמין את הצופים "לנקות את הראש" מפוטבול לאחר הגמר, שידוע כאירוע מאד אינטנסיבי ורגשי עבור האמריקאים, ולהזמין חופשה במלונות היוקרה הרודס ברשת מלונות פתאל בישראל - מקום שבו לא מבינים כלום בפוטבול, אבל מבינים באירוח.

הפרסומת תשודר ברצועת השידור המקומית לתושבי עיירה קטנה בנברסקה, שאין להם קבוצת פוטבול.

התשדיר נקנה באמצעות חברת המדיה הבינלאומית OMD שמיוצגת על ידי חברת המדיה TMF של יהושע/TBWA וגיתם.

תגיות