ללכת בעקבות קים קרדישיאן: כמה תהיו מוכנים לשלם על בחירת שם מקורי לילדכם?
חברה חדשה מתייחסת ברצינות תהומית לבחירת שמות ייחודיים ומעסיקה לשם כך 13 קופירייטרים, 4 היסטוריונים, 12 מתרגמים ושני עורכי דין המתמחים בסימנים מסחריים. תצטרפו לטרנד?
קראו עוד בכלכליסט
"תהליך היצירה שלנו אורך כמאה שעות", סיפר מנכ"ל החברה מארק האוזר בראיון לאתר באזפיד. מלבד מציאת השם, בחברה גם כותבים היסטוריה ומיתולוגיה על השם הנבחר. עם זאת, היא אינה יכולה להבטיח שמרגע שהשם נבחר הוא יישאר ייחודי ושאף אחד אחר לא יעתיק אותו.
"בהתבסס על האלמנטים של השם החדש, אנחנו יוצרים סיפור עם מסר חיובי", מוסיף האוזר. "מסיבה זו כל החלקים בשם חייבים לכלול מסר חיובי". האוזר מציין עוד כי בחברה משתדלים להוסיף גם מגע אישי לשם, ומנסים שהוא יתאים "לתרבות ולרקע של המשפחה".
האזור לא מסכים לחשוף שמות פוטנציאליים או את רשימת הלקוחות של החברה, אך בראיון לדיילי מייל אמר כי השם "חייב להתגלגל על הלשון". לכן השם הפרטי לעולם לא יסתיים באותה אות שבה מתחיל שם המשפחה.
לדבריו, תהליך בחירת השם מתחיל בפגישה עם ההורים, אז החברה מעבירה להם רשימת של בין 15 ל-25 שמות, ובהתבסס על ההעדפות שלהם מצמצמים את האפשרויות. "זה מזכיר משחק פינג פונג, אנחנו באים וחוזרים כדי לגלות מה הם רוצים ומה הטעם שלהם, אך המשפחה היא זו שתמיד בשליטה", הוא מסביר. בסופו של דבר ההורים נשארים על 3 אפשרויות, שמועברים לקבוצת מבחן של 780 אנשים שמביעים את דעתם.
2 תגובות לכתיבת תגובה