אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: להרגיש בלי צילום: נמרוד גליקמן

אימון אישי: להרגיש בלי

באימון האקווה ג'ים כל השרירים עובדים מתחת למים בלי להרגיש

10.02.2015, 10:00 | רעות ברנע
היתרון המשמעותי ביותר בפעילות במים הוא שהיא לא באמת מרגישה כמו פעילות גופנית. שיעור אקווה ג'ים במועדון הכושר זאוס ספורט מרגיש כמו פעילות משעשעת בבריכה, אבל תוך כדי הפעילות רוב שרירי הגוף עובדים לא מעט.

השיעור, כבן שעה, מוגדר "חדר כושר מתחת למים". המדריכה עומדת מחוץ לבריכה ומדגימה בכל פעם תרגיל אחר. האימון בנוי מסטים של תרגילים שבהם משתמשים באביזרים שונים, כמו נודל - מצוף ארוך דמוי אטרייה, מצופים ועוד. השימוש באביזרים מאפשר לחלק שונה של הגוף לצוף בכל פעם, וכך להתמקד בעבודה על שרירים מסוימים. בתרגילים העובדים על שרירי הרגליים, למשל, המתאמנים משתמשים במצוף כדי להשעין עליו את פלג הגוף העליון או את הגב.

אקווה ג אקווה ג'ים. סטים של תרגילים שבהם משתמשים באביזרים שונים | צילום: נמרוד גליקמן אקווה ג

במקביל, השימוש במצופים יוצר לעתים גם התנגדות, שבעקבותיה המתאמן צריך להפעיל כוח רב יותר ולגייס שרירים נוספים, כמו שרירי הבטן והליבה.

התרגול במים מצוין עבור אנשים המחלימים מפציעות או סובלים מבעיות גב או מפרקים ואנשים בעלי משקל עודף. לא חייבים לדעת לשחות כיוון שהשיעור מתקיים בחלק בבריכה שבו רוב האנשים מגיעים עם רגליהם לקרקע.

פרטים: 375–420 שקל למינוי חודשי. זאוס ספורט, ז'בוטינסקי 7 רמת גן.

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 300–600 קלוריות
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות