היינץ נכנעת לאופנה: משיקה קטשופ עם סריראצ'ה
החברה הודיעה כי היא משיקה החודש בארה"ב קטשופ המתובל ברוטב פלפלים חריף שמקורו בתאילנד. "המוצר החדש מתאים לצ'יזבורגרים, צ'יפס ונקניקיות"
10.02.2015, 19:48 | שירות כלכליסט
היינץ מוסיפה ניחוח אסייתי לקטשופ הידוע שלה. החברה הודיעה כי היא משיקה החודש בארה"ב מוצר חדש: קטשופ היינץ המתובל ברוטב סריראצ'ה. החברה הרגיעה כי המוצר החדש יגיע גם הוא באריזה הלחיצה הידועה של החברה שעומדת על הראש, כולל התווית בירוק ובאדום. היא תימכר ברשתות כמו וולמארט וטארגט עבור מחיר קמעונאי של 2.69 דולרים.
"המוצר החדש יוסיף טעם חדש למאכלים ולמתכונים האהובים עליכם, ויתאים לצ'יזבורגרים, צ'יפס ונקניקיות, והוא הטעם המושלם לצרף לעוף ולביצים", מסר אחראי ניהול המותג בחברה, ג'וזף ג'יאלנלה.
סריראצ'ה הוא רוטב פלפלים חריף שמקורו בתאילנד.
היינץ מייצרת למעלה מ-5,700 מוצרים, כולל כמה שילובים מפתיעים כמו קטשופ ביחד עם רוטב חלפיניו, ואפילו רוטב המתובל בחומץ בלסמי.
חברת ההשקעות ברקשייר האת'וויי שבבעלותו של וורן באפט רכשה ביחד עם חברת הפרייבט אקוויטי 3G קפיטל את היינץ עבור 28 מיליארד דולר ב-2013.
תגובה אחת לכתיבת תגובה