אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארסנל הצילה את ההכנסות של פומה צילום: איי אף פי

ארסנל הצילה את ההכנסות של פומה

פומה דיווחה על עלייה של 6.8% במכירות הבגדים ל-1.21 מיליארד יורו. המכירות בבריטניה נחשבות לחזקות במיוחד, הרבה בזכות הסכם עם ארסנל

18.02.2015, 17:26 | שירות כלכליסט

פומה פרסמה תוצאות חיוביות לרבעון הרביעי של 2014, מהם עולה כי המכירות עלו ב-3.3% בהתאמה לשערי המט"ח ל-3.2 מיליארד יורו. התוצאות משקפות את ההצלחה של החברה בבלימת ירידה במכירות ומיצוב מחדש של המותג. הרווחים לשנה כולה פספסו את התחזיות והמניות נחלשו לאורך השנה ב-17%. 

קראו עוד בכלכליסט

ארסנל. מכירות רבות של חולצות רפליקה, צילום: אי פי איי ארסנל. מכירות רבות של חולצות רפליקה | צילום: אי פי איי ארסנל. מכירות רבות של חולצות רפליקה, צילום: אי פי איי

ב-2014 חתמו ארסנל ופומה על חוזה אספקת ציוד, שהוא הגדול ביותר עבור שני הצדדים, ולפי הערכות מכניס 30 מיליון ליש"ט בשנה למועדון הכדורגל. אף שבדו"ח לא מציינים קשר ישיר, פומה דיווחה על עלייה של 6.8% במכירות הבגדים ל-1.21 מיליארד יורו, והמכירות בבריטניה נחשבות לחזקות במיוחד.

"עלייה משמעותית במכירות הושגה בשנה שעברה בסגמנט הלבוש. זאת בשל המכירות החזקות של חולצות ומזכרות הקשורות למונדיאל, וכן הביקוש הכללי הגבוה של מוצרים של קבוצות, בייחוד חולצות של ארסנל, דורטמונד ונבחרת איטליה", נכתב בדו"ח. פומה, המשתרכת מאחורי נייקי ואדידס בהפרש ניכר, היא הספונסרית של נבחרת איטליה ושל בורוסיה דורטמונד וכן של סרחיו אגוארו, מריו בלוטלי, ססק פברגאס, פלקאו, אוליבייה ז'ירו, מרקו רויס ויאיא טורה .

"שנת 2015 החלה בטון חיובי עבור פומה, לאחר שטורניר גביע אפריקה לאומות התגלה כבמה נהדרת להצגת מוצרי הכדורגל שלנו, בגמר חוף השנהב גברו על גאנה בקרב פנדלים מותח. שתי הנבחרות לבשו מדים של פומה. "הפילים" בהובלת הקפטן והכוכב של פומה, יאיא טורה הציגו תצוגה מרהיבה שזיכתה אותם בתואר השני מאז 1992. על המגרש בגינאה המשוונית, טורה הציג את הדור הבא של נעל הכדורגל evoPOWER שלנו, שעוצבו כך שיעלו את הכוח והדיוק לרמה גבוהה יותר. הנעל החדשנית הושקה בתחילת השנה באמצעות קמפיין 'Head to Head' בכיכובם של מריו בלוטלי וססק פברגאס".

במונחים של מיצוב המותג, פומה תמשיך את ההתמקדות שלה על יוסיין בולט (שאמור לפרוש ב-2017). לגבי השוק הנשי, בחברה מינו את ריהאנה כמנהלת הקריאטיבית ומתכוונים להשקיע בכבדות בקמפיין 'Forever Faster'. "ההוספה של ריהאנה כשגרירת המותג וכאחת המנהלות הקריאטיביות שלנו, מהווה מחויבות להתמקדות הגדלה שלנו על סגמנט הצרכניות, שכם אנחנו מאמינים שהעתיד הוא נשי", הגיב מנכ"ל החברה ביורן גולדן.

 בזכות החשיפה הגבוהה, החברה רשמה זינוק שנתי של 17% במכירות הנעליים מאז 2010, שטיפסו בשנה שעברה ל-3.3 מיליארד דולר, כשחלק ניכר מהצמיחה נרשם מחוץ לארה"ב. ההכנסות הבינלאומיות עלו ביותר מ-25% ב-2014.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות