אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וילי פוד משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין ל"מחירים שפויים" צילום: עמית שעל

וילי פוד משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין ל"מחירים שפויים"

הקמפיין יחשוף את החמאה הבלגית שמייבאת החברה שמחירה נמוך ממחיר החמאה שתחת פיקוח וכן סדרת גבינות ללא חומרים משמרים

23.02.2015, 10:01 | אורנה יפת

יבואנית מוצרי המזון וילי פוד יוצאת בקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון שקל תחת הסלוגן "עולם של טעמים במחירים שפויים". זאת במטרה להדגיש כי קיימת אלטרנטיבה למותגים המקומיים במחירים נמוכים יותר. הקמפיין יחשוף את החמאה הבלגית שמייבאת החברה שמחירה נמוך ממחיר החמאה שתחת פיקוח וכן סדרת גבינות ללא חומרים משמרים. הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי שיווקי של החברה המבקשת לצמוח באמצעות מתן חלופה למותגים היקרים.

יוסי ויליר, יו"ר וילי פוד, צילום: עמית שעל יוסי ויליר, יו"ר וילי פוד | צילום: עמית שעל יוסי ויליר, יו"ר וילי פוד, צילום: עמית שעל

תגיות