אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארגמן העבירה לרוטקס את זכויות השימוש במותגי 'קאן קאן' ו'קשארל'

ארגמן העבירה לרוטקס את זכויות השימוש במותגי 'קאן קאן' ו'קשארל'

לרוטקס הוענקה זכות שימוש במותג 'קאן קאן' ל-3 שנים. ארגמן מחזיקה במותג 'קשארל' בזכיון לשיווק שלו בישראל עד סוף 2015 ותמשיך לשלם עד אז דמי זכיון לחברה הבינ"ל

24.02.2015, 15:43 | אורנה יפת

חברת ארגמןהציבורית העבירה לחברה הבת רוטקס את זכויות השימוש במותגי הגרביונים CAN CAN ו-CACHAREL, ללא תמורה.

'קאן קאן' הוא מותג גרביונים בבעלותה של חברת ארגמן ולרוטקס הוענקה זכות השימוש במותג למשך שלוש שנים. המותג 'קשארל' הוא מותג בינלאומי שארגמן מחזיקה בזכיון לשיווק שלו בישראל עד לסוף שנת 2015 ותמשיך לשלם עד סוף השנה דמי זכיון עבורו לחברה הבינלאומית. במידה ורוטקס תבחר להמשיך לשווק אותו מינואר 2016 היא תצטרך להתקשר בהסכם זכיון חדש ישירות מול החברה.

מכירות מגזר הגרבונים של ארגמן בתשעת החודשים הראשונים של 2014 ירדו ב-23% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד והסתכמו ב- 12.9 מיליון שקל.

הירידה נבעה בעיקר מצמצום קניות של לקוח אמריקאי שרכש מארגמן סחורה עבור לקוחות שלו באירופה, ופעילותו בשוק האירופאי הצטמצמה. השפעה נוספת על המכירות הייתה הזמנות נמוכות יותר שקיבלה החברה מחברות בשוק המקומי.

הרווח של ארגמן במגזר הגרבונים בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכם ב- 1.55 מיליון שקל, בהשוואה ל- 1.46 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווחח במגזר נבעה משיפור ברווח הגולמי.

חנות לודז חנות לודז'יה רוטקס חנות לודז

בינואר 2014 השלימה הקבוצה את עיסקת המכירת של רשת החנויות לודז'יה רוטקס, לחברת דלתא, תמורת 7.5 מיליון שקל. רשת החנויות היוותה את הזרוע הקמעונאית של הקבוצה. במסגרת עסקת המכירה רכשה דלתא את רשת החנויות ואת מותגי ההלבשה התחתונה FIX ו-VETO.

תגיות