אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בננה ריפאבליק נפגשת עם זכיינים פוטנציאליים צילום: בלומברג

בלעדי לכלכליסט

בננה ריפאבליק נפגשת עם זכיינים פוטנציאליים

נציגי החברה קיימו פגישות עם כמה קבוצות קמעונאיות בארץ, ביניהן גולף, סי אנד שלס, קסטרו והמשביר בניסיון לבחור בזכיין מקומי

26.02.2015, 07:12 | אורנה יפת

נציגי חברת בננה ריפאבליק העולמית ביקרו בישראל בשבוע האחרון וקיימו פגישות עם כמה קבוצות קמעונאות ישראליות, במטרה להכניס את מותג האופנה האמריקאי לישראל ולהקים רשת חנויות בקניונים. ל"כלכליסט" נודע כי בין היתר התקיימו פגישות עם אלי מיזרוח מנכ"ל קבוצת גולף, עם חיים סקאל הבעלים של סי אנד שלס; גבי רוטר מבעלי קסטרו; אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן, וכן עם נציגים של קבוצת הנדל"ן גינדי השקעות שבונה את קניון TLV FASHION MALL במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב.

מדובר בביקור ראשוני של נציגי בננה ריפאבליק בישראל ומסע היכרות עם נציגי חברות קמעונאות מקומיות, בניסיון לבחון זכיין פוטנציאלי שיפתח ויפעיל חנויות של המותג בארץ.

סניף של בננה ריפבליק, צילום: בלומברג סניף של בננה ריפבליק | צילום: בלומברג סניף של בננה ריפבליק, צילום: בלומברג

מותג האופנה בננה ריפאבליק שייך לקבוצת GAP הבינלאומית. הזכיון למותג גאפ בישראל מצוי בקבוצת גוטקס שבבעלות ג'ואי שוובל, אשר רכשה אותו מאלביט הדמיה בשנת 2012 תמורת 40 מיליון שקל (26 מיליון שקל עבור החנויות ו־14 מיליון שקל נוספים עבור המלאי). עם הרכישה של המותג גאפ הצהיר שוובל כי בכוונתו להביא לישראל גם את המותג בננה ריפאבליק השייך לקבוצה. אלא שמאז שנת 2012 לא נרשמו התפתחויות שהעידו על כוונה להכניס את המותג לישראל וגם ההצהרות של קבוצת גוטקס להרחיב את רשת גאפ בישראל הסתכמו, נכון להיום, עם פתיחה של שלוש חנויות נוספות בלבד מעבר לאלה שפתחה אלביט.

כאשר שוובל רכש את גאפ מנתה הרשת חמש חנויות בישראל וכיום, שנתיים לאחר הרכישה, היא מונה שמונה חנויות בלבד. זאת להבדיל ממותגי אופנה בינלאומיים אחרים שנכנסו לישראל ופתחו סניפים בפריסה רחבה. בראשם, מותגי האופנה שהביאה לישראל קבוצת פוקס – אמריקן איגל שנכנס לארץ בשנת 2012 מונה כיום 30 סניפים וחמישה נוספים של מותג האופנה aerie, ומותג אופנת הילדים דה צ'ילדרנס פלייס שגם הוא בזכיון של קבוצת פוקס, פתח בתוך פחות משנה 24 סניפים.

בננה ריפאבליק הוא מותג אופנה אמריקאי שמוגדר בקטגוריה של אופנה עילית, ומציע פריטי לבוש מחויטים ואלגנטים. המותג פונה לקהל יעד אליו פונה המותג בספרדי מסימו דוטי, שהזכיון עליו בישראל מוחזק אף הוא בידי קבוצת גוטקס. מחירי שני המותגים אינם זולים במיוחד, וקהל היעד הוא נשים וגברים בוגרים ולא צעירים. קבוצת גוטקס של שוובל מייבאת לישראל את מותגי האופנה של קונצרן אינדיטקס הספרדי שכולל את המותגים זארה, פול אנד בר, ברשקה ומסימו דוטי. גם את רשת מסימו דוטי שעשתה עלייה לארץ בשנת 2008 לא מפתחת קבוצת גוטקס והיא כוללת שתי חנויות בלבד, בקניון רמת אביב ובקניון עיר ימים בנתניה.

במקביל, מותג אופנה נוסף בדרך לישראל – דזיגוואל הספרדי. בחודש מרץ הקרוב יפתח דזיגוואל חנות ראשונה בישראל באמצעות חברת אלפא קוסמטיקה, בניהולו של רונן שמיר. יבואנית הבשמים והקומסטיקה תייבא את המותג ביחד עם דן בר לב זכיין קרולינה הררה בישראל, שיחד איתו מפעילה אלפא גם חנויות של מותג התיקים LONGCHAMP הבינלאומי ושל מותג התכשיטים TOUS. בין היתר ייפתחו חנויות דזיגוואל בקומה החדשה בקניון איילון ובקניון האופנה של גינדי. חיים סקאל מסר בתגובה: "סקאל הולדינגס בוחנת כל העת הצעות לשיתופי פעולה". מקבוצת גולף נמסר: "מעת לעת אנו מקבלים הצעות רבות ומגוונות ואנו בודקים אותן". מקסטרו נמסר: "אין תגובה".

תגיות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
מתה על בננה ריפבליק בארה״ב אבל בטח פה לא
גם hאנד m בארהב מהמם ופה זוועה פח זבל ויקר. בננה ריפבליק בארהב בגדים מהממים ואיכותיים חצאיות וחולצות מדהימות שאין בישראל . חצאיות סקסיות וצנועות קניתי שם בסייל כי כל הזמן יש שם סייל עם קשקוש ליום האם ליום הנשים. מתה עליהם זאת איכות מדהימה . יש לי חצאית שחורה מהממת כבר מ2010 בחיים בארץ לא אמצא כמותה נניח בקסטרו ובזארה ששם אני קונה . זארה השנה זוועה הבגדים הכל מגעיל ויקר בטירוף. הבעיהשגם שמביאים לפה מותגים מעולים מארהב פה זה מכוער לא איכותי ויקר
אני  |  27.02.15
לכל התגובות