אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Yo ממציאה את עצמה מחדש

Yo ממציאה את עצמה מחדש

אפליקציית המסר המיידי שפיתח אור ארבל הופכת לפלטפורמה בה מתקשרים אתרים ורשתות עם המשתמש. בעזרתה, יוכלו אתרי חדשות לשלוח לכם תמונות ולינקים. בין היתר, חברו לפלטפורמה באזפיד וסטארבקס

02.03.2015, 09:52 | עומר כביר
דרך חדשה: אפליקציית המסר המיידי Yo שפיתח הישראלי לשעבר אור ארבל, מנסה להמציא את עצמה מחדש ומשיקה פלטפורמה שמאפשרת לאתרים לשלוח למשתמשים לינקים או תמונות. לפי המידע שפרסמה החברה, ייתכן שהפיתוח החדש יהפוך את האפליקציה למשהו שבאמת תרצו להשתמש בו.

קראו עוד בכלכליסט

יו עוררה עניין תקשורתי רב בקיץ שעבר, אחרי שגייסה מיליון דולר, בגין החד-גוניות שלה: האפליקציה אפשרה למשתמשים לשלוח לחבריהם הודעות מסוג אחד בלבד שכל מה שמופיע בהן הוא המילה Yo. ארבל טען שיו מציג סוג חדש של תקשורת שמבוססת על הקשר ולא על תוכן, ודיבר אז על תרחישים שבהם אתרי חדשות ישלחו יו לקוריאהם כל פעם שעולה כתבה; לקוחות ברשתות מזון יקבלו יו כאשר המנה שלהם תהיה מוכנה ואוהדי כדורגל - בכל פעם שיש גול במשחק.

באזפיד ב-Yo באזפיד ב-Yo באזפיד ב-Yo

ואולם אחרי העניין הראשוני ושיא של 3.5 מיליון משתמשים, הגימיק מיצה את עצמו ויו נשלחה אחר כבוד לתחתית רשימת האפליקציות הפופולריות בחנויות האפליקציות. כמה ניסיונות להעשיר את החוויה, למשל באמצעות הוספת נקודת ציון למיקומו של המשתמש, לא היה בהן כדי לשכנע משתמשים שמדובר באפליקציה והיא נשכחה בתוך שבועות לא רבים.

כעת מנסה יו לעשות קאמבק, כפלטפורמה שמאפשרת לאתרים לשלוח קישורים או תמונות למשתמשים שנרשמו לקבל מידע מהם. האפליקציה חברה ליותר מ-150 אתרים, בהם שמות גדולים כמו באזפיד וסטארבאקס, שמשתשים יכולים לקבל מידע מגוון מהם, בצורה אקטיבית או פאסיבית.

כך למשל, ניתן לשלוח יו לסטארבאקס ולקבל בחזרה קישור לסניף הקרוב ביותר, להירשם לחשבון של TechCrunch ולקבל קישור לכל כתבה שזכתה ליותר מ-250 ריטווטים בטוויטר, לשלוח יו ללונלי פלנט ולקבל בחזרה קישור לטיפים בהתאם למיקום המשתמש, או לקבל עדכונים קבועים ממגוון מקורות תוכן. "השירות של יו מתקדים באיכות ולא בכמות", נמסר מהחברה בהודעה לעיתונות. “הצוות של יו אוצר את חנות יו ומוודא ששום שירות לא מפציץ את המשתמשים שלו בהודעות לא רלוונטיות".

תגיות