אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טרנדים חדשים בשיווק: המתוק המר

טרנדים חדשים בשיווק: המתוק המר

סטארט אפ קטן וצעיר מברוקלין, ניו יורק, מנסה לשכנע אניני שוקולד כי הדרך הנכונה לצרוך את פולי הקקאו היא בצורתם הלא קלויה

02.03.2015, 10:14 | גיל קליאן

סטארט אפ קטן וצעיר מברוקלין, ניו יורק, מנסה לשכנע אניני שוקולד כי הדרך הנכונה לצרוך את פולי הקקאו היא בצורתם הלא קלויה. זאת, בניגוד לכל חברת שוקולד אחרת שפועלת כיום בעולם. המיתוג של השוקולד, כצפוי, יוקרתי מאוד – למרות שגם המייסדים מודים כי אדם רגיל שיטעם את השוקולד ללא "הכשרה תיאורטית" מוקדמת, ככל הנראה לא יאהב את הטעם.

הסטארט־אפ השוקולדי ראקה (Raaka) קורא לטבלאות השוקולד שהוא מייצר (בעבודת יד) שוקולד בתולי (Virgin Chocolate), וטוען כי אי הקלייה של פולי הקקאו מעצימה טעמים שבדרך כלל הולכים לאיבוד בהליך הקלייה הרגיל. כמו כן, טוענים בחברה, ההליך שלהם משמר בצורה טובה יותר את נוגדי החימצון ואת הרכיבים המזינים הטובים האחרים בפולי הקקאו, שכן הליך הפקת השוקולד שהם עושים הוא סוג של "כבישה קרה" לפולים.

שוקולד מפולי קקאו לא קלויים שוקולד מפולי קקאו לא קלויים שוקולד מפולי קקאו לא קלויים

הטעם הפופולרי ביותר של החברה הצעירה הוא שוקולד מפולי קקאו שאוחסנו בתוך חבית בורבון. החברה גם מנסה לקדם מודל שיווק ייחודי במסגרתו היא מצרפת לקוחות ל"מנוי שוקולד", שבו הלקוח מקבל שלוש חבילות שוקולד בחודש, היכולות לכלול טעמים כמו פטריות פורצ'יני, או שוקולד מפולים מיוחדים או נדירים. השוקולד של החברה נמכר, בהתאם למעמד, במחיר של 7.99 דולר לחבילה, שהם כ־30 שקל. מצד אחד זה יקר, ומצד שני לכו תמצאו פטריות פורצ'יני בשוקולד פרה.

השורה התחתונה: תענוג יקר, ובכלל לא בטוח שזה טעים

תגיות