אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רק 22% מבעלי יחידות הנופש של קלאב הוטל - ביטלו עסקה צילום: יאיר שגיא

רק 22% מבעלי יחידות הנופש של קלאב הוטל - ביטלו עסקה

לקוחות שרכשו יחידות נופש בשנות ה-90 יכולים כבר שנה וחצי להשתחרר מהחוזה בכל רגע נתון ולהחזיר את היחידה לחברה. עד כה רק 9,738 בעלי יחידות מתוך 45 אלף בחרו לעשות כן

02.03.2015, 12:00 | גיל קליאן

שנה וחצי מאז שלקוחות שרכשו יחידות נופש בקלאב הוטל יכולים להחזיר אותן לחברה ולבטל את העסקה - 9,738 יחידות הוחזרו לחברה. כך עולה מדו"חותיה השנתיים של חברת גול פרטנרס, שעוסקת בהחלפת יחידות נופש.

קראו עוד בכלכליסט

מהדו"חות עולה כי קצב החזרת היחידות ירד משמעותית. נכון ללפני שנה, מצבת הלקוחות שהחזירו את היחידות לקלאב הוטל עמד על 8,237. כך, למעשה, בשנה החולפת הצטרפו ללקוחות שהחזירו רק 1,501 לקוחות חדשים.

לקוחות קלאב הוטל יכולים להחזיר את יחידות הנופש שלהם לחברה מאז אוקטובר 2013, אז נפתחה האפשרות להחזיר את היחידות כחלק מפשרה בתביעה ייצוגית של בעלי היחידות נגד קלאב הוטל. נראה כי בחודשים שלאחר מכן החזירו את היחידות מרבית הלקוחות שחיכו לאפשרות להחזירן, וכי מאז קצב ההחזרות ירד משמעותית.

החוף באילת. לא מוותרים על היחידות, צילום: shutterstock החוף באילת. לא מוותרים על היחידות | צילום: shutterstock החוף באילת. לא מוותרים על היחידות, צילום: shutterstock

גם גול פרטנרס, שהזהירה בעבר כי מגמת ההחזרות יכולה לפגוע משמעותית בתוצאותיה, מציינת כי קצב ההחזרות פחת משמעותית במחצית השנייה של 2014, וכי "הערכת הנהלת החברה, לאחר התייעצות עם הנהלת קלאב הוטל, כי לאור ההאטה בנתוני החזר יחידות הנופש במהלך 6 החודשים האחרונים של שנת 2014, היקף החזר היחידות הנוספות אינו צפוי להיות מהותי".

קלאב הוטל מכרה 45 אלף יחידות נופש, כך שההחזרות עד כה מהוות כ-22% מסך היחידות שנמכרו. בקלאב הוטל מסבירים את הנתון בכך ש"עדיין מרבית רוכשי יחידות הנופש מרוצים מהעסקה ולא מחזירים את היחידות". כך לפחות אמר ל"כלכליסט" רוני פיבקו, מנכ"ל קלאב הוטל, לאחר דו"חות הרבעון הראשון של גול פרטנרס. "הרוב הגדול, מה שאני קורא לו הרוב הדומם, מאוד נהנה מיחידות הנופש", הוסיף אז פיבקו. כך או כך, קלאב הוטל הפסיקה למכור יחידות נופש בשנת 1997.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
אין באף מקום דיון על יחידה שלבעלים שנפטרו.
אין באף מקום דיון על יחידה שלבעלים שנפטרו. מה דין היורשים הרי זה לא רכוש זה לא רשום בשום מרשם זו אפילו לא זכות רשומה. אז מדוע קלאבהוטל דורשת להמשיך ולשלם את הסכום השנתי אם היורשים לא השתמשו בעבר ולא בהוה ביחידה הזו. מישהו יודע יותר פרטים?
Butterfly  |  26.07.16
22.
כל הטעיות הצרכניות - רחמנות על מי שנפל אז בפח .
רשימת הטעויות לקונה בעסקה : 1. תשלום מלא מראש על שירות שתקבל בעתיד . 2. אי יכולת לצאת מהעסקה. 3. התחייבות לתשלום דמי אחזקה . 4. לחץ לבצע עסקה בו במקום - אסור להסכים אף פעם . תמיד לקחת זמן להתייעץ. לאיש המכירות יתרון מידע על הקונה תמיד. 5. ערבי מכירות, ירידי מכירות , מוכר שמגיע הביתה או מתקשר, פקיד בבנק - מוקשים פוטנציאלים . אין להסכים לבצע עסקה במקום אם לא בדקת קודם . 6. תמיד יש פריירים ותמיד יהיו נוכלים.
מזליקו  |  09.03.16
21.
דמי החזקה
אזרחים ממורמרים ובעלי יחדות שמי יוסף ואני מתכונן ליפתח את החוזה של קלאב הוטל ביפני בגצ וליתבע את מדינת ישראל ולהפוך את מערכת כולה לו יתכן שנשלם סכומים מטורפים ובמקביל מפרסמים בעיתון מחירם מצחיקים כולל ארוחות וטיסות מי שחושב כולל מר רוני פיבקו שהמישחק תם שישתוף פנים ויתאורר בתודה יוס
יוסי , מעלות  |  16.06.15
19.
רובנו מחכים לפיצוי כספי!
למה שניתן את היחידה במתנה למי שגזלו מאיתנו כ"כ הרבה כסף ועגמת נפש במשך שנים?! מי שוויתר על היחידה כנראה עשה זאת מטעמי חיסכון, מי שטרם וויתר בהחלט מחכה להתפתחויות חיוביות בעניין הפיצוי, בטח לא בגלל שהוא "מרוצה מהעסקה" כפי שטוען הבעלים.
בעלת יחידה  |  02.03.15
לכל התגובות