אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלינגר נסוגה: שמות סוכני ביטוח שזכו במבצעים לא יפורסמו ברשת צילום: אבי אוחיון, לע"מ

סלינגר נסוגה: שמות סוכני ביטוח שזכו במבצעים לא יפורסמו ברשת

לפני חודש היא דרשה מחברות ביטוח לפרסם את המבצעים לגיוס לקוחות שהן מציעות לסוכני הביטוח שלהן ואת שמות הזוכים

05.03.2015, 11:41 | רחלי בינדמן

המפקחת על הביטוח דורית סלינגר פרסמה אתמול חוזר המתייחס למידע הנדרש מחברת ביטוח/בית השקעות לפרסום באתר שלה (תשואות, נכסים, חברי הנהלה וחברי דירקטוריון וכו).

קראו עוד בכלכליסט

החוזר מהווה נסיגה מהוראה קודמת שפרסמה סלינגר לפני חודש בה דרשה מחברות ביטוח לפרסם את המבצעים לגיוס לקוחות שהן מציעות לסוכני הביטוח שלהן ואת שמות הזוכים.

בלחץ לשכת סוכני הביטוח שטענה שמדובר בפגיעה בצנעת הפרט, נסוגה סלינגר מדרישת פרסום שמות הזוכים והתמקדה בדגישת פרסום המבצעים עצמם ותנאיהם.

אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

הרעיון הוא שהחוסך בחברת ביטוח מסוימת יידע באיזה אופן מתומרץ סוכן הביטוח של החברה למכור לו מוצרים פנסיונים והאם התמריץ פוגע בשיקול דעתו המקצועי מבחירת המוצר המיטבי ללקוח. באחרונה נוצר עימות חריף בין חברות הביטוח לסלינגר לאחר שזו דרשה מהם לחדול לתגמל סוכנים במבצעי גיוס המעודדים אותם לשווק לחוסכים מוצרי פנסיה בדמי ניהול יקרים.

מאגף שוק ההון נמסר בתגובה: "בחוזר 'מידע נדרש באתר אינטרנט של גוף מוסדי' שפרסמנו אתמול כחוזר סופי הגופים לא מחויבים לפרסם את שמות הסוכנים אשר זכו במבצעי קידום מכירות של גוף מוסדי. הגופים חייבים לפרסם את פרטי מבצעי קידום המכירות עצמם. במקביל במסגרת טיוטת חוזר מסמך ההנמקה (שאף היא פורסמה אתמול) הרחבנו את חובת הגילוי של הסוכן, כך שהוא מחויב במהלך פגישת השיווק הפנסיוני לגלות ללקוח שמוצר שעליו המליץ הוא חלק ממבצע קידום מכירות של הגוף המוסדי. כך אדם ידע בזמן אמת, בזמן הליך השיווק הפנסיוני, האם המוצר הספציפי שהומלץ לו יכול לזכות את הסוכן בתגמול. מדובר במהלך שמגביר שקיפות כלפי הלקוח".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

תגובה אחת לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
גם אותה משפדים ומקטינים
אסור - אסור להקטין את מעמדה ואת עוצמתה חייבים רק לחזק האישה הישרה היחידה בכל המערך המושחת והמסואב הזה שנקרא חסכון ארוך טווח בישראל אין בסיס וכל הסבר הגיוני להתנהלות סוכנים בתחום הזה, שום הגיון לכך לרבות בתחום האלמנטרי - חייבים להתכנס לפוליסות אלמטריות אחידות - זה מה שיגרום לתחרות אמיתית ללא כל עלוקות או מתווכים מיותרים למינהם, מה שיוזיל מהותית את עמלות הניהול ללקוח הסופי שהוא כל אחד ואחד מאיתנו - חברים החסכונות שלכם לפנסיה נטרפים על ידי מערכות שלא באמת נדרשות לכך ראוי היה שאותה מפקחת תגלה אחריות אמיתית ותיטול על המדינה את אחריות התפעול או לחילופין רמת פנסיה מוזלת (דוגמת פעמיים שכר ממוצע במשק לכל היותר) כך תיווצר דה-פאקטו ערבות הדדית בין האזרחים- בינם לבין עצמם ללא כל התיווך המיותר הזה. תסתכלו בדוחות הכספיים של כל העוסקים בדבר ותבינו לבד. העיקר עם ישראל צרח על הקוטג היקר ועל גני הילדים והסייעות - חברםי זה משחק ילדים על מה שנגזל מכם ואינכם מבינים זאת בשל העובדה שאינכם בקיאים בתחום
צדיקה אחרונה בסדום  |  05.03.15