אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהפך בניו יורק: יותר מכוניות רשומות של אובר ממוניות צהובות

מהפך בניו יורק: יותר מכוניות רשומות של אובר ממוניות צהובות

נהגי המוניות בתפוח הגדול מודאגים ממספר המכוניות הרשומות של אובר בנו יורק שהגיע בחודש שעבר ל-14,088 - 500 יותר ממספר המוניות הצהובות המסורתיות. נהגים: "ככל שמספר המכוניות של אובר יגדל לאף נהג בעיר לא תהיה מספיק עבודה"

21.03.2015, 17:24 | שירות כלכליסט

מספר המוניות הצהובות בניו יורק הוא נמוך כעת ממספר המכוניות השחורות של חברת שיתוף ההסעות אובר. מנתונים של נציבות המוניות והלימוזינות של העיר ניו יורק שהתפרסמו ביום שישי עולה כי מספר המכוניות של אובר שרשומות בעיר הגיע בחודש שעבר ל-14,088 ואילו מספר המוניות הצהובות המפורסמות הגיע ל-13,587 בלבד. 

קראו עוד בכלכליסט

 עם זאת, מספר הנסיעות במוניות הצהובות עודו גבוה בהרבה ממספר הנסיעות שמבצעות המכוניות של אובר. הסיבה לכך היא העובדה כי עבור נהגים רבים במכוניות השחורות של אובר עובדים בחלקיות משרה, ואילו רובם המכריע של נהגי המוניות עובדים במשרה מלאה.

מונית צהובה בניו יורק. באובר טוענים שמחיר הנסיעה הממוצע שלהם נמוך יותר, צילום: אי פי איי מונית צהובה בניו יורק. באובר טוענים שמחיר הנסיעה הממוצע שלהם נמוך יותר | צילום: אי פי איי מונית צהובה בניו יורק. באובר טוענים שמחיר הנסיעה הממוצע שלהם נמוך יותר, צילום: אי פי איי

אובר החלה לפעול בשנת 2011 והיא טוענת שמחיר הנסיעה הממוצע במכונית שלה נמוך ממחיר נסיעה במונית. אלא שאובר ספגה ביקורת חריפה על עמלות נלוות שהיא גובה מהנוסעים ומשיטת התמחור שלה, שעשויה להקפיץ את מחיר הנסיעה באופן משמעותי כשהביקוש להסעות גבוה במיוחד.

"מספר גבוה של מכוניות אובר פירושו שלאף נהג, בין של אובר או בין שנהג מונית, לא תהיה מספיק עבודה", אמר ל-BBC בהריבאיי דסאיי, מנהל "ברית עובדי המוניות של ניו יורק", ארגון המגן על זכויתיהם של נהגים בעיר.

תגיות