אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: תודה, הנה כסף

קריאייטיבי זה אפקטיבי: תודה, הנה כסף

איך הצליח TD Bank לחזק שביעות רצון ונאמנות ואפילו לגייס לקוחות חדשים מבלי להשתמש בשיטות המוכרות והשחוקות של שאר הבנקים?

23.03.2015, 09:36 | ניב חורש וזיו קורן

הפרמטרים החשובים בעולם הבנקאות הם שביעות רצון ונאמנות הלקוחות. TD Bank הקנדי הבין זאת והחליט להדק את הקשר עם לקוחותיו באמצעות מהלך שיווקי יצירתי שנועד לחזק את מעמדו לאור התגברות התחרות בתחומו. במקום להשיק שירותים ומוצרים חדשים כנהוג בתחום, החליטו בבנק לנקוט פעילות יוצאת דופן ולומר ללקוחות תודה.

את המסר הפשוט והאנושי הזה בחרו להעביר בבנק במגוון דרכים יצירתיות בסניפים, בכספומטים וגם בדיגיטל. כל הפעילויות נעשו במהלך יום אחד כדי להגדיל את האימפקט וליצור אלמנט הפתעה.

הלקוח: TD Bank, קנדה. משרד הפרסום: Leo Burnett הלקוח: TD Bank, קנדה. משרד הפרסום: Leo Burnett הלקוח: TD Bank, קנדה. משרד הפרסום: Leo Burnett

20 אלף עובדים חילקו לכל מי שנכנס לסניפים באותו יום מעטפות עם שטר של 20 דולר כמתנה. לקוחות שהתקינו את אפליקציית הבנק קיבלו הודעה מפתיעה על כך ש־20 דולר מועברים לחשבונם האישי.

הפעילות המעניינת ביותר התבצעה במכשירי הכספומט: לקוחות שנקבעה להם פגישת ייעוץ בסניפים באותו יום וניגשו להוציא כסף מהכספומט הופתעו לגלות שהמכשיר מזהה אותם ופונה אליהם אישית. יותר מכך, יחד עם הכסף שמשכו הם קיבלו גם מתנה שהותאמה במיוחד עבורם דוגמת כרטיסים למשחקי פוטבול של הקבוצה האהובה עליהם.

30 אלף לקוחות זכו ליהנות ממהלך התודה, ואלה שלא חוו אישית את המהלך נחשפו אליו באמצעות מאות אייטמים בתקשורת. כך הצליח TD Bank לחזק שביעות רצון ונאמנות ואפילו לגייס לקוחות חדשים מבלי להשתמש בשיטות המוכרות והשחוקות של שאר הבנקים.

בשורה התחתונה:

עלייה של 14% בפתיחת חשבונות

עלייה של 9% במודעות לבנק

20 מיליון צפיות בסרטון ביוטיוב

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

תגיות