קריאייטיבי זה אפקטיבי: תודה, הנה כסף
איך הצליח TD Bank לחזק שביעות רצון ונאמנות ואפילו לגייס לקוחות חדשים מבלי להשתמש בשיטות המוכרות והשחוקות של שאר הבנקים?
הפרמטרים החשובים בעולם הבנקאות הם שביעות רצון ונאמנות הלקוחות. TD Bank הקנדי הבין זאת והחליט להדק את הקשר עם לקוחותיו באמצעות מהלך שיווקי יצירתי שנועד לחזק את מעמדו לאור התגברות התחרות בתחומו. במקום להשיק שירותים ומוצרים חדשים כנהוג בתחום, החליטו בבנק לנקוט פעילות יוצאת דופן ולומר ללקוחות תודה.
את המסר הפשוט והאנושי הזה בחרו להעביר בבנק במגוון דרכים יצירתיות בסניפים, בכספומטים וגם בדיגיטל. כל הפעילויות נעשו במהלך יום אחד כדי להגדיל את האימפקט וליצור אלמנט הפתעה.
20 אלף עובדים חילקו לכל מי שנכנס לסניפים באותו יום מעטפות עם שטר של 20 דולר כמתנה. לקוחות שהתקינו את אפליקציית הבנק קיבלו הודעה מפתיעה על כך ש־20 דולר מועברים לחשבונם האישי.
הפעילות המעניינת ביותר התבצעה במכשירי הכספומט: לקוחות שנקבעה להם פגישת ייעוץ בסניפים באותו יום וניגשו להוציא כסף מהכספומט הופתעו לגלות שהמכשיר מזהה אותם ופונה אליהם אישית. יותר מכך, יחד עם הכסף שמשכו הם קיבלו גם מתנה שהותאמה במיוחד עבורם דוגמת כרטיסים למשחקי פוטבול של הקבוצה האהובה עליהם.
30 אלף לקוחות זכו ליהנות ממהלך התודה, ואלה שלא חוו אישית את המהלך נחשפו אליו באמצעות מאות אייטמים בתקשורת. כך הצליח TD Bank לחזק שביעות רצון ונאמנות ואפילו לגייס לקוחות חדשים מבלי להשתמש בשיטות המוכרות והשחוקות של שאר הבנקים.
בשורה התחתונה:עלייה של 14% בפתיחת חשבונות
עלייה של 9% במודעות לבנק
20 מיליון צפיות בסרטון ביוטיוב
הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה