אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון צילום: גיל שנהב אדריכלים

אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון

במקום 180 דירות ישנות ייבנו 7 בניינים עם 720 יח"ד וכן שטחי מסחר. בחברה המבצעת, אאורה, מעריכים כי היקף ההכנסות יעמוד על כמיליארד שקל

24.03.2015, 11:17 | דותן לוי

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה להפקדה פרויקט של התחדשות עירונית של חברת אאורה ישראל ברמת השרון. מדובר בפרויקט שיוקם בשכונת מורשה (במתחם הרחובות אילת, בית גוברין ותמנע).

עפ"י התוכנית יהרסו 7 בנייני "רכבות" ישנים, הכוללים 180 דירות, ובמקומם ייבנו 7 בניינים עם 720 יח"ד וכן שטחי מסחר. בסך הכל, יכלול הפרויקט כ- 79.2 אלף מ"ר למגורים וכ- 2,250 מ"ר שטחי מסחר. עד כה החתימה אאורה כ-85% מבעלי הדירות ובחברה מעריכים כי הפרויקט יניב הכנסות של כ- 1.045 מיליארד שקל.

הדמיית הפרויקט בשכונת מורשה ברמת השרון, צילום: גיל שנהב אדריכלים הדמיית הפרויקט בשכונת מורשה ברמת השרון | צילום: גיל שנהב אדריכלים הדמיית הפרויקט בשכונת מורשה ברמת השרון, צילום: גיל שנהב אדריכלים

אאורה זכתה בפרויקט, במסגרת מכרז שערכו חברת "רימונים", החברה הכלכלית של רמת השרון וחברת "יסודות" מטעם עיריית רמת השרון במרץ 2013 והתוכנית אושרה בוועדה המקומית במהלך דצמבר 2013. עלות הקמת הפרויקט היא כ-890 מיליון שקל.

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל: "פרויקטים של התחדשות עירונית באזורי הביקוש הם העתיד של ענף הנדל"ן בישראל".

דיירי הפרויקט מיוצגים על ידי משרד עורכי הדין רז-כהן פרשקר ושות'. אדריכלי התוכנית הם כנען שנהב אדריכלים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
ל-7:זה בגלל שאנשים מטומטמים מתעקשים לצאת מדרך הראשונים במקום מדודו דותן
כל פעם אני נדהם לראות את הפקקים האדירים מנווה מגן ומורשה לאורך רחובות המלכים, שבטי ישראל וטרומפלדור, עד לצומת הראשונים, וזאת בזמן שהיציאה לכביש 4 (ומשם לכל מקום) פנויה לחלוטין. אז נכון ליעדים מסויימים היציאה לכביש 4 מאריכה קצת את הדרך, אבל מה עדיף? להאריך טיפה את הדרך ולנסוע חלק, או לעמוד בפקק של חצי שעה עם כיכרות ורמזורים? ברור שחייבים לעשות שם מחלף נורמלי (גם כדי למנוע את מעבר כל המשאיות בשכונות השקטות), אבל עדיין, גם עכשיו היציאה ל-4 (דרך דודו דותן ) היא פתרון מעולה למכוניות הפרטיות. מה שכן- לגבי הפרוייקט המדובר- מצויין שזה קורה, אך יש לקחת בחשבון שחלק מהדיירים הנוכחיים שם הם מהרמות הנמוכות ביותר. ערסים אמיתיים שלא יהיה כדאי לאף אחד להצטרף אליהם לבניין חדש. אולי הוצאות התחזוקה באמת יבריחו אותם.
רמת השרוני  |  29.03.15
לכל התגובות