אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הסחר המקוון טפינגו גייסה 22 מיליון דולר

חברת הסחר המקוון טפינגו גייסה 22 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה לרכישות מקוונות דרך מכשירי סלולר ומאפשרת למשתמשים להזמין מראש אוכל במסעדות ובתי קפה בלי שיצטרכו לעמוד בתור. את סבב הגיוס הובילה זרוע ההון סיכון של קוואלקום

02.04.2015, 13:04 | מאיר אורבך

טפינגו (Tapingo), פלטפורמת משלוחי המזון הפופולרית, גייסה 22 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון של חברת השבבים קוואלקום.בנוסף, מספר קרנות הון סיכון נוספות הצטרפו לסבב, ביניהן DCM, קינזון קפיטל וכן המשקיעות הקיימות - כרמל ונצ'רס שהובילה את סבב הגיוס הראשון ו-Khosla Ventures שהובילה את הגיוס השני.

קראו עוד בכלכליסט

טפינגו הוקמה ב-2008 על ידי המנכ"ל דניאל אלמוג וסמנכ"ל הטכנולוגיה אודי אוסטר, ששירתו יחד ב-8200. החברה גייסה בסך הכל, כולל סבב הגיוס האחרון, כ-41 מיליון דולר. טפינגו מספקת פלטפורמת קניות במובייל לביצוע הזמנות אוכל, מוצרי צריכה ושירותים נוספים בקמפוסים אקדמיים ובסביבתם, תוך עדכון המלאי הקיים בכל בית עסק בזמן אמת. החברה פיתחה אלגוריתמים של למידת מכונה כדי לצפותמראש  את העדפות המשתמש מתוך התנהלותו היומיומית, ומתאימה אותן למה שזמין בסביבתו הקרובה.

מייסדי טפינגו: דניאל אלמוג ואודי אוסטר מייסדי טפינגו: דניאל אלמוג ואודי אוסטר מייסדי טפינגו: דניאל אלמוג ואודי אוסטר

החברה תשתמש בגיוס בכדי להרחיב את פעילותה לעוד אתרים בארצות הברית. טפינגו צמחה במהירות וזמינה ב-85 קמפוסים ברחבי ארצות הברית. נכון להיום, למעלה מ-25 אלף עסקאות מתבצעות דרכה מדי יום, כאשר המשתמש הממוצע מבצע למעלה מארבע הזמנות בשבוע. היא מעסיקה כחמישים כעובדים בישראל ובארצות הברית. 

בשיחה עם "כלכליסט" אמר דניאל כהן, שותף בכרמל ונצ'רס, שבעזרת הטכנולוגיה של החברה יכול סטודנט להזמין לעצמו מזון בקפיטריה המקומית בעזרת הסמארטפון שלו. "אני מאמין שלחברה יש פוטנציאל עצום להפוך לחברה גדולה ולהיות מובילת שוק בתחומה", חתם כהן. דניאל אלמוג, מנכ"ל טפינגו, מסר: "כשאתה רוצה קפה, אין סיבה שתעמוד בתור כדי לשלם בקופה, ותחכה בתור עוד פעם רק כדי לקבל אותו. הטלפון שלך צריך לדעת איזה קפה אתה אוהב ולהזמין אותו עבורך בלי שתבזבז זמן בתורים".

"רצינו לחולל שינוי מהותי באופן שבו אנשים קונים דברים מדי יום - קמפוסים היו המקום האידיאלי להתחיל בו", הוסיף אלמוג. "לא צפינו את המהירות שבה האוניברסיטאות והסטודנטים אימצו את האפליקציה והחוויה. המפתח להצלחה ב- Mobile Commerce הוא להפוך לחלק משגרת היומיום של הצרכן. השגנו זאת באופן חסר תקדים בשווקי המפתח שבהם אנו פעילים. עם הבסיס הזה, אנו מוכנים ומזומנים לקפיצה הבאה".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות