צילום: בלומברג
"האספקה של האפל ווטש ליום ההשקה אזלה לחלוטין בתוך 10 עד 30 דקות"
לפי הערכות אנליסטים, הביקוש לשעון החכם עתיד לגדול בטווח הקצר. אם אפל תציג מכירות כמו של האייפד - זה ייחשב להצלחה
10.04.2015, 20:28 | עומר כביר
האם אפל עשתה זאת שוב? הסימנים הראשונים מצביעים על תשובה חיובית. חרף ביקורות פושרות וספקנות מצד פרשנים, נראה שדגמי המשלוח הראשון של האפל ווטש אזלו לחלוטין בתוך 10 עד 30 דקות ממועד המכירה המוקדמת. מנכ"ל אפל, טים קוק, התייחס לראשונה למכירות והגדיר אותן כ"יוצאות מהכלל". בשיחה קצרה עם CNBC הוסיף קוק כי “לקוחות נתנו לנו פידבק מצוין וגם המכירות מצוינות".
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
מוקדם יותר היום החלה אפל במכירה המוקדמת של השעון החכם, המוצר החדש ביותר שלה. במקור, מועד המשלוח המקורי של המכשיר עמד על ה-24 בחודש. ואולם, בתוך דקות לא רבות מזמן התחלה המכירה כבר עודכן מועד המשלוח לתחילת מאי.
אחרי כמה שעות עודכן המשלוח פעם נוספת, ונכון לעכשיו מי שיזמין את אחד מדגמי האפל ווטש יקבל אותו רק ביוני. המועד המעודכן נכון לכל דגמי השעונים של אפל, החל מהדגמים הזולים ביותר, שמחירם 349 דולר, ועד לדגמי הפרימיום שנמכרים ב-17 אלף דולר. "על סמך המעקב שלנו ודיווחים בתקשורת, נראה שהאספקה של האפל ווטש ליום ההשקה אזלה לחלוטין בתוך 10 עד 30 דקות, בהתאם לדגם", אמר האנליסט ג'ין מונסטר מפייפר ג'פרי, לפי דיווח של אתר ביזנס אינסיידר. “רוב זמני ההמתנה עומדים על 4 עד שישה שבועות, או משלוח ביוני/יולי. מדובר באינדיקציה לביקוש חזק לצד מלאי מוגבל מאוד". מונסטר העריך עוד שלפחות בטווח הקצר הביקוש לשעון החכם של אפל צפוי לגדול, לאור האפשרות להתנסות בשעון החכם בחנויות אפל. לדבריו, צרכנים רבים העדיפו להמתין עם ההחלטה לגבי רכישת המכשיר החדש וצפויים לבצע אותה רק אחרי שיתנסו בשעון החכם.
8 תגובות לכתיבת תגובה