אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיאומי חוגגת 5 - ומכרה שני מיליון טלפונים ב-12 שעות

שיאומי חוגגת 5 - ומכרה שני מיליון טלפונים ב-12 שעות

אירועי המכירות שערכה היצרנית הסינית במזרח הכניסו לה יותר מ-300 מיליון דולר. במסגרתם נמכרו גם יותר מ-200 אלף צמידים חכמים, 39 אלף טלוויזיות ומוצרים נלווים נוספים. בנוסף, הזמינה כפריים למסיבות מיוחדות בעיר

12.04.2015, 09:16 | ניצן סדן
שיאומי חגגה יום הולדת חמש בסוף השבוע האחרון, במסגרתו ערכה מסיבות אקסקלוסיביות למעריציה ואירועי מכירות מיוחדים - במסגרתם נמכרו 2.1 מיליון סמארטפונים, 208 אלף צמידים חכמים ו-39 אלף טלוויזיות ב-12 שעות. מדובר בנתוני מכירות שמאפיינים בדרך כלל ענקיות כאפל וסמסונג.

קראו עוד בכלכליסט

מבצעי יום ההולדת הכניסו לחברה כ-335 מיליון דולר משווקי הודו, אינדונזיה ומאלזיה. שיאומי חתמה לאחרונה על עסקת הפצה עם ספקית הסלולר ההודית איירטל, מהגדולות בעולם. הודו היא שוק סלולר גדול, בעל קצב צמיחה שלא נופל משל סין. 

מכשיר ה-Mi4 של שיאומי מכשיר ה-Mi4 של שיאומי מכשיר ה-Mi4 של שיאומי

בעבר, המותג החזק ביותר בהודו היה נוקיה (עד כדי כך ש"נוקיה" היא מילה נרדפת לטלפון בכמה מהשפות המדוברות בהודו), אך זה פינה מקומו ליצרנים סיניים ולחברות מקומיות - ושיאומי תפסה נתח משמעותי מן המכירות.

מעבר לקצב הצמיחה השנתי המסחרר שלה, שנאמד במאות אחוזים, הופכת שיאומי למותג פופולרי עד כדי הערצה: לחברה יש קהל אוהדים נאמן בסין, שצומח בהתמדה. החברה מסמנת בעצמה מעריצים שפעילים בפורומים שלה ועוזרים לאחרים ונותנת להם תואר VIP. לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, החברה החלה אף לערוך מסיבות אקסקלוסיביות במיוחד עבור מעריציה. מסיבה אחת נערכה במועדון הנחשב ביותר בעיר הסינית הנגזאו, אליה הוזמנו 300 מעריצי VIP. חלקם הגיע מאזורים כפריים במדינת הענק ומעודו לא היה במסיבה יוקרתית.

תגיות