אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: להפוך אורז לוויראלי

קריאייטיבי זה אפקטיבי: להפוך אורז לוויראלי

איך מצליחים לחבר מחדש קהל שמתרחק ממסורת אל המאכל הכי מסורתי שיש - אורז

13.04.2015, 08:32 | ניב חורש וזיו קורן

Inakadate, כפר קטן בצפון־מזרח יפן, התפרסם בזכות האורז המסורתי והאיכותי שלו. הידלדלותה של האוכלוסייה המבוגרת ומעבר הצעירים להרגלי אכילה מערביים הובילו לירידה דרסטית במכירות המותג. האתגר היה עצום: לחבר מחדש קהל שמתרחק ממסורת אל המאכל הכי מסורתי שיש.

הלקוח: Inakadate מדינה: יפן משרד פרסום: TBWA/Hakuhodo Tokyo הלקוח: Inakadate מדינה: יפן משרד פרסום: TBWA/Hakuhodo Tokyo הלקוח: Inakadate מדינה: יפן משרד פרסום: TBWA/Hakuhodo Tokyo

הפתרון היה יצירתי במיוחד - חקלאי הכפר זרעו בשדות זרעי אורז בסוגים ובצבעים שונים, וכשהם צמחו הם יצרו תמונות ענקיות ועוצרות נשימה של דמויות כמו המונה ליזה ומרילין מונרו. היצירות משכו מאות אלפי תיירים לכפר וצוותי תקשורת רבים. כדי להפוך את המהלך גם למגדיל מכירות יצרו אפליקציה סלולרית, Rice־Code, שבאמצעותה ניתן לצלם את השדות מנקודות תצפית, לקבל קופון הנחה לקניית המוצרים ולשתף את היצירות ברשתות החברתיות. בזכותה הפך הקמפיין לוויראלי. הפתרון, שהתבסס על חיבור מעניין בין חקלאות שנתפסת כמיושנת לטכנולוגיה דיגיטלית, הביא לעלייה משמעותית במכירות המותג.

בשורה התחתונה:

• מכירות האורז עלו ב־380% ביחס לשנה הקודמת

• המהלך משך 251,320 מבקרים - פי 30 מאוכלוסיית הכפר

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות