אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל קורוס על ההפסדים: "היה חוסר הבנה בנושא מיצוב ומיתוג"

מנכ"ל קורוס על ההפסדים: "היה חוסר הבנה בנושא מיצוב ומיתוג"

מנכ"ל מיזם הרכב הסיני-ישראלי פיל מורטאו: "פריסת רשת הסוכנים לא בוצעה כראוי ובכוונתנו להגדיל את מספר הסוכנויות מ-78 ל-150 סוכנויות עד תום השנה"

13.04.2015, 20:10 | תומר הדר

"בקורוס היה מחסור חמור בהבנה של מה שנדרש בנושא מיצוב של מותגים", כך ציין היום מנכ"ל קורוס החדש פיל מורטאו, בראיון שנתן לתקשורת הסינית לקראת פתיחת תערוכת הרכב בשנחאי בעוד ימים ספורים. מורטאו, לשעבר ראש מערך המכירות של ג'נרל מוטורס בסין, מונה לתפקידו הנוכחי בראש מיזם הרכב הסיני-ישראלי לאחר ארגון מחדש שנערך בקורוס, במהלכו פוטר בין היתר מנהל המכירות סטפאנו ווילנטי.

קראו עוד בכלכליסט

עד כה צברה קורוס הפסדים כבדים, אך למרות ההשקעה הכספית הניכרת, מכירותיה אינן מצליחות להתרומם. לדברי מורטאו, האחראי בין היתר על החדרתה המוצלחת של ביואיק לשוק הרכב הסיני, אחת הסיבות העיקריות לאי הצלחתה של קורוס היא חוסר יכולת למשוך לקוחות בכמות מספקת לאולמות התצוגה, עקב מיקומי סוכנים לא מוצלחים: "פריסת רשת הסוכנים לא בוצעה כראוי - ובכוונתנו להגדיל את מספר הסוכנויות מ-78 כיום ל-150 סוכנויות עד תום השנה", צין מורטאו.

"השוק זז מהר מאוד"

בין היתר, אחת הבקורות החמורות על רכבי קורוס שהועלו בתקשורת הסינית נוגעת לעיצובם השמרני יתר על המידה של הרכבים. יצוין שהיצע דגמיה של קורוס מבוסס נכון להיום ברובו על גרסאות שונות של קורוס 3 המשפחתית, שהוצגה גם בגרסת האצ'בק - ובגרסת כביש שטח. לדברי מורטאו: "עיצוב הוא פונקציה של טעם אישי וקורוס מחזיקה בסקרים הקובעים שעיצובי הרכבים מתאימים לצרכן הסיני". עוד ציין מורטאו כי: "לא מציאותי צפות שמפעל קורוס יגיע לכושר יצור מרבי לאחר שנתיים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות