אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדש ב-Moovit: למצוא אוטובוס גם בלי חיבור לרשת

חדש ב-Moovit: למצוא אוטובוס גם בלי חיבור לרשת

אפליקציית הניווט בתחבורה ציבורית זכתה לעדכון משמעותי: הממשק שלה שופר בצורה ניכרת, התווסף אליו סרגל חיפוש חכם ומעתה יוכלו המשתמשים לקבל ממנה התראות ודיווחים בזמן אמת גם במצב אופליין

21.04.2015, 14:00 | רפאל קאהאן

Moovit, מפתחת האפליקציה הפופולרית לניווט בתחבורה ציבורית, הודיעה על השקת עדכון נרחב. חמשת החידושים העיקריים כוללים עיצוב חדש ושיפור הממשק, סרגל חיפוש חכם, התראות והוספת יכולת לדווח בזמן אמת על שינויים במסלול ויכולת פעולה ללא צורך בחיבור רשת.

קראו עוד בכלכליסט

הגרסה החדשה זמינה למכשירי אנדרואיד ומתמקדת יותר ביכולת שיתוף המידע של המשתמשים. תרחיש השימוש של הנסיעה מתחיל במסך הבית, במסך הראשי המשתמש יכול לאתר את מיקומו על גבי המפה, לצפות בכל התחנות הסמוכות ובזמני ההגעה של אוטובוסים קרובים. תכונת סרגל החיפוש החכם מאפשר לאתר מסלול למקום, נקודת עניין, כתובת או יעד.

דיווח על מפגעים או שינויים כמו בווייז דיווח על מפגעים או שינויים כמו בווייז דיווח על מפגעים או שינויים כמו בווייז

זאת ועוד, ניתן להקליד בסרגל החיפוש החכם כל מספר קו לקבלת מסלולו המלא ולוחות הזמנים, בזמן אמת. לשונית "מתי נגיע?" מלווה את המשתמש כל הדרך אל היעד - ניתן לצפות בהתקדמות הנסיעה על המפה, בזמן ההגעה המשוער וגם לקבל התראה כשמגיע הזמן לרדת, כדי שלא תפספסו את התחנה שלכם.

בלשונית המועדפים ניתן לקבל תכנון מסלול מידי למקומות המועדפים וכמו כן את זמני ההגעה של קווי האוטובוסים הקבועים בהם אתם נוסעים. כמו בווייז, המשתמשים יכולים לספק וקבל התראות בזמן אמת על מצב הצפיפות בכלי התחבורה ובתחנות, רמת הניקיון, תאונות דרכים וכל אירוע שיכול להשפיע על הנסיעה.

סרגל החיפוש החכם של מוביט סרגל החיפוש החכם של מוביט סרגל החיפוש החכם של מוביט

מבדיקה ראשונית ניכר כי אכן ישנם לא מעט שדרוגים, אך אלה מתמקדים בעיקר בחוויית השימוש ובעיצוב שהיו עקב אכילס של האפליקציה בגרסאותיה הקודמות. ההקבלה לווייז כבר הפכה לבלתי נמנעת מכיוון שלא מעט מהתכונות החדשות מוכרות היטב למשתמשי תוכנת הניווט לרכב.

עד כה לא הצליחו המפתחים למצוא מודל עסקי לאפליקציה, ויש סיכוי לא קטן שהם יבחרו ליישם מודל הכנסות דומה לזה של ווייז, קרי פרסום ממוקד ושיתופי פעולה עסקיים. ואולם, החברה כבר זכתה להערכת שווי של כ-400 מיליון דולר, תוך שהיא מגייסת בסבב שלישי כ-50 מיליון דולר במטרה להרחיב את פעילותה בעולם.

עד כה מתגאים במוביט שהחברה השיקה את השירות ביותר ממאה ערים השנה, מה שאומר שכעת השירות ניתן ביותר מ-600 ערים ב-55 מדינות לכ-20 מיליון משתמשים. החברה גם פתחה משרדים בסן פרנסיסקו מהם היא תנהל את פעילות השיווק הגלובלי. גרסת iOS של האפליקציה החדשה צפויה לצאת בהמשך השנה.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
יש לי הצעה למודל עסקי ואני אפילו מוכן לתרום אותה בחינם
לכו לערים, חברות תחבורה ציבורית ולמשרדי תחבורה בעולם ותציעו ייעוץ בייעול פריסת תשתיות תחבורה ציבורית/ הפעלת קווים. מאחר ואתם צוברים כמויות אדירות של מידע - יש לכם פוזיציה ייחודית שיכולה לחסוך לגופים הללו מיליארדים ולייעל מאוד את השירות. אני בטוח שראשי ערים רבים ישלמו עשרות מיליונים בשנה בעד מערכת שיודעת למצוא את נקודות הכשל בתחבורת ההמונים ולהוזיל את ההוצאה על תשתיות תחבורה ותפעול קווים. בהצלחה.
העצה  |  21.04.15
לכל התגובות