אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברים משתלמים: הפדיונות מחברי המועדון של קסטרו וגולף עולים בהתמדה צילום: אבי ולדמן

חברים משתלמים: הפדיונות מחברי המועדון של קסטרו וגולף עולים בהתמדה

מועדוני הלקוחות הפכו בשנים האחרונות לאחד הכלים השיווקיים היעילים יותר עבור הגופים המסחריים השונים ועל פי הדו"חות הכספיים מתברר כי הוא גם רווחי

26.04.2015, 09:36 | אורנה יפת
על רקע התחרות המתעצמת בענף האופנה הפכו מועדוני הלקוחות בשנים האחרונות לכלי משמעותי עבור הרשתות, שמאפשר להן לשדל את הלקוחות לבצע את הקניות דווקא אצלם ולא אצל המתחרים.

קראו עוד בכלכליסט

מועדוני הלקוחות הפכו בשנים האחרונות לאחד הכלים השיווקיים היעילים יותר עבור הגופים המסחריים השונים, וכעת מתברר כי הוא גם רווחי. הדו"חות הכספיים של רשתות האופנה קסטרו וגולף מגלים כי כמחצית מההכנסות השנתיות של החברות נובעות מרכישות של חברי המועדון שלהן, וכי מספר חברי המועדון נמצא במגמת עלייה ושבהתאמה עולות גם הכנסות הרשתות מפדיונות חברי המועדון.

רשת האופנה קסטרו, שמפעילה את מועדון הלקוחות CU, דיווחה כי הכנסות החברה מרכישות של חברי המועדון ב־2014 היו 431.6 מיליון שקל והיוו 49.3% מהפדיונות. בסוף השנה מנה מועדון הלקוחות של רשת האופנה 250 אלף חברים; בשנת 2013 הוא מנה יותר מ־210 אלף חברים והחברה הצליחה לפדות 360.5 מיליון שקל מהרכישות של חברי המועדון, שהיוו 46.6% מכלל הפדיונות ברשת.

מועדון הלקוחות ברשת האופנה גולף כלל 475 אלף חברים לעומת 367 אלף חברים בשנת 2013. גם גולף, כמו המתחרה, הצליחה להגדיל בשנה החולפת את מספר הלקוחות ובהתאמה גדלו ההכנסות שלה מהמועדון. בגולף היוו מכירות חברי המועדון בשנה החולפת כ־57% מכלל המכירות, וההכנסות מהם הסתכמו ב־411 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 338.5 מיליון שקל בשנת 2013, שהיוו 49% באותה השנה.

אתי רוטר. 250 אלף חברי מועדון, צילום: דודי חסון אתי רוטר. 250 אלף חברי מועדון | צילום: דודי חסון אתי רוטר. 250 אלף חברי מועדון, צילום: דודי חסון

תגיות