אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: חינוך לפנסיה

קריאייטיבי זה אפקטיבי: חינוך לפנסיה

חברת ביטוח בהונג קונג מצאה דרך יצירתית לשכנע את לקוחותיה בחשיבות החיסכון לפנסיה

29.04.2015, 09:11 | ניב חורש וזיו קורן
הלקוח: חברת הביטוח Manulife Financial

משרד הפרסום: DDB, הונג קונג

חברות הפנסיה בהונג קונג עושות מאמצים רבים כדי לשכנע את הציבור בחשיבות החיסכון לפנסיה. מדובר בעיקר באזרחים בגילי 35–45, שמרגישים שכל החיים לפניהם ואין סיבה להילחץ.

הפתרון שמצאו חברת הביטוח Manulife Financial Corporation וחברת הפרסום היה פשוט וחכם: מכיוון שאנשים רוצים לשמר את רמת החיים שלהם, כל שצריך לעשות זה להראות להם כמה יעלה להם לשמר אותה לאורך תקופת הפנסיה.

קמפיין שילוט חוצות נרחב הציג בפני אזרחי הונג קונג כמה יעלו הוצאות יומיומיות פשוטות, כמו כוס קפה או נסיעה באוטובוס, כשמכפילים אותן ב־25 שנות פנסיה. השילוט והבאנרים באינטרנט הפנו את הקהל אל אתר אינטרנט ייעודי, שבו יכלו הגולשים לחשב את ההוצאות הקטנות האישיות שלהם. כך נחשפה בפניהם האמת הפשוטה: הוצאות קטנות הופכות להיות ענקיות.

באמצעות רעיון קטן, חכם ומדויק, הצליחה חברת הביטוח לגרום לאנשים לחשוב על העתיד שלהם ברצינות, ולהבין מדוע חשוב שיטפלו בהסדרת תוכנית הפנסיה שלהם.

בשורה התחתונה:

  • עלייה של 11% בתוכניות פנסיה חדשות בתוך רבעון
  • כ־100,000 מבקרים באתר המותג
  • המותג עלה למקום הראשון במודעות בקטגוריה

מתוך קמפיין Manulife Financia מתוך קמפיין Manulife Financia מתוך קמפיין Manulife Financia

תגיות