אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלכסה דול תוביל קמפיין חדש לפמינה

אלכסה דול תוביל קמפיין חדש לפמינה

עבור הקמפיין תקבל הדוגמנית כ-50 אלף שקל. דול התפרסמה כאחת המשתתפות הבולטות בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון"

29.04.2015, 14:03 | שירות כלכליסט

אלכסה דול (21), שהשתתפה במירוץ למיליון נבחרה להוביל קמפיין של חברת כצט (CTS), במסגרתו יושק תחליב רחצה נשי אישי חדש מסדרת "פמינה". עבור הקמפיין תקבל אלכסה כ-50 אלף שקל לעונה.

דול השתתפה בתוכנית הריאליטי הפופולרית "המרוץ למיליון", והצטלמה לקמפיינים שונים בהם "פוקס", "רנואר", "הודיס" ו"אינטימה".

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט": "אלכסה משקפת את ערכי המותג "פמינה", היא בעלת בטחון עצמי, נשית, מקסימה ובעלת יופי טהור ומרענן. על כן בחרנו בה להוביל את הקמפיין החדש".

אלכסה דול אלכסה דול אלכסה דול

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות