אלכסה דול תוביל קמפיין חדש לפמינה
עבור הקמפיין תקבל הדוגמנית כ-50 אלף שקל. דול התפרסמה כאחת המשתתפות הבולטות בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון"
29.04.2015, 14:03 | שירות כלכליסט
אלכסה דול (21), שהשתתפה במירוץ למיליון נבחרה להוביל קמפיין של חברת כצט (CTS), במסגרתו יושק תחליב רחצה נשי אישי חדש מסדרת "פמינה". עבור הקמפיין תקבל אלכסה כ-50 אלף שקל לעונה.
דול השתתפה בתוכנית הריאליטי הפופולרית "המרוץ למיליון", והצטלמה לקמפיינים שונים בהם "פוקס", "רנואר", "הודיס" ו"אינטימה".
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט": "אלכסה משקפת את ערכי המותג "פמינה", היא בעלת בטחון עצמי, נשית, מקסימה ובעלת יופי טהור ומרענן. על כן בחרנו בה להוביל את הקמפיין החדש".
4 תגובות לכתיבת תגובה