אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השחיקה בפרסום במהדורה המודפסת העבירה את הניו יורק טיימס להפסד צילום: בלומברג

השחיקה בפרסום במהדורה המודפסת העבירה את הניו יורק טיימס להפסד

החברה הפסידה 14.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה לאתר 957 אלף מנויים רשומים - זינוק של 20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד

30.04.2015, 17:00 | שירות כלכליסט

ניו יורק טיימס עבר להפסד ברבעון הראשון של השנה על רקע עלייה בהוצאות הפנסיה וירידה בהכנסות מפרסום במהדורה המודפסת.

ההכנסות מהפרסום ירדו ב-5.8% והסתכמו ב-149.9 מיליון דולר. ההכנסות מפרסום במהדורה המודפסת ירדו ב-11% ל-42.3 מיליון דולר והן שיקפו 28% מההכנסות הכלליות.

לאחרונה השיק העיתון אפליקציה חדשה בתשלום חודשי של 15 דולר המיועדת לקהל הצעיר.

נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה לאתר 957 אלף מנויים רשומים - זינוק של 20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי הדיגיטל עלו ברבעון הראשון ב-14% ל-46.1 מיליון דולר.

בשורה התחתונה הניו יורק טיימס דיווח על הפסד של 14.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות