אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יש כסף בפיק-אפ: מאות אלפי גולשים משלמים על טינדר פלוס

יש כסף בפיק-אפ: מאות אלפי גולשים משלמים על טינדר פלוס

אפליקציית המין המזדמן השיקה לפני חודשיים שירות בתשלום, לקול צקצוקי אנליסטים. עתה נראה שלמרות הקהל הצעיר והבלתי מתחייב שלה, מצליחה טינדר לגייס משתמשים משלמים רבים ואף נמצאת בין 10 האפליקציות הכי מכניסות בגוגל פליי

03.05.2015, 14:55 | הראל עילם
למרות ביקורת נוקבת מצד אנליסטים והמשתמשים, כל הסימנים מראים כי שירות הפרימיום החדש של אפליקציית המין המזדמן טינדר הוא הצלחה מסחרית מרשימה עם מאות אלפי משתמשים משלמים. כך עולה מנתונים ראשוניים מחברת IAC, בעלת טינדר וכן מנתוני חברת המחקר AppAnnie והבנקים מורגן סטנלי וקרדיט סוויס.

קראו עוד בכלכליסט

החברה השיקה את שירות טינדר פלוס בתחילת מרץ. השירות מאפשר למשתמשים לחפש דייטים גם מחוץ לאזור הגיאורפי שלהם, כגון לפני טיול לעיר חדשה. משתמשים גם יכולים כעת לעבור שוב על רשימת הדייטים הפוטנציאלים שהחליטו לפסול ולשנות את בחירתם.

אפליקציית טינדר אפליקציית טינדר אפליקציית טינדר

אנליסטים הפגינו ספקנות לגבי היכולת של טינדר לייצר הכנסות וטענו כי הקהל הצעיר והלא מתחייב של משתמשי טינדר לא ימהרו לשלם על השירות. אחרים ציינו כי סקרים בנושא הראו כי רק 6% מהמשתמשים עתידים להצטרף אליו. חלק מהמשתמשים גם ביקר את החברה על מודל התמחור שלה, שמשנה את המחיר בהתאם למגדר, גיל ומיקום גיאוגרפי של המשתמשים (גברים מבוגרים, למשל, משלמים יותר).

חברת App Annie, שמנטרת את האפליקציות הפופולריות ביותר בחנויות האפליקציות השונות, אמרה שטינדר רשמה זינוק מרשים בהכנסות במהלך מרץ. טינדר מדורגת כעת בין עשר האפליקציות המכניסות ביותר בחנות גוגל פליי ושלושים האפליקציות המכניסות באפסטור.

תאכלי אבק, OKCupid

גרג בלאט, יו"ר תאגיד המדיה IAC, הבעלים של טינדר, אמר במהלך סוף השבוע כי ההצלחה של השירות היא "מעבר לציפיות" במדדים כגון קצב אימוץ של השירות, קצב ההורדה של האפליקציה, שיעור הלקוחות שמחדשים את המנוי ומספר האינטראקציות של המשתמשים. הוא גם אמר שטינדר מצליח יותר משירות הדייטינג הפופולרי OKCupid, שגם הוא בבעלות IAC.

עם זאת, בלט לא נקב במספרים מעודכנים. החברה אמרה בעבר כי לטינדר יש כחמישים מיליון משתמשים רשומים המבצעים כמיליארד אינטראקציות ביום, וכי היא מצפה שהשירות בתשלום יכניס כ-75 מיליון דולר ב-2015.

בלאט אמר את הדברים במהלך כנס משקיעים. כמה שעות לאחר מכן, קרדיט סוויס פרסמה הערכה עצמאית, וטענה כי בידי טינדר יש כ-100 אלף מנויים בתשלום. מורגן סטנלי מצידו העריך כי מדובר ב-297 אלף - לאחר שבפברואר האחרון דווקא טען כי טינדר "לא תרשום הצלחה מסחרית עם שירות מנויים בתשלום".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות