אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: לכשכש בטינדר

קריאייטיבי זה אפקטיבי: לכשכש בטינדר

חברת פרסום משתמשת בקמפיין שלה באפליקציית ההיכרויות טינדר כדי לשדך בין כלבים עזובים לבעליהם החדשים

06.05.2015, 08:24 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: Social Tees בית מחסה לכלבים עזובים, המדינה: ארה"ב, משרד הפרסום: BHH

מעל ל־7.6 מיליון כלבים ננטשים ברחבי ארה"ב בכל שנה ובמדינה הוקמו מקלטים רבים המעניקים להם מחסה. המקלטים עושים מאמצים רבים כדי למצוא להם בית, אך נתקלים בקושי רב למצוא משפחות לכולם. Social Tees, בית מחסה לחיות נטושות בניו יורק, הגיע לתובנה פשוטה - יחסים עם חיות מחמד דומים לזוגיות. ומה המקום הכי פופולרי כיום לחיפוש זוגיות? אפליקציית ההיכרויות טינדר.

חברת הפרסום של בית המחסה יצרה בטינדר עשרות פרופילים של כלבים המחפשים מישהו שיעניק להם אהבה. כל מי שנכנס לאפליקציה כשהוא במרחק של קילומטר מבית המחסה Social Tees, מצא בפיד שלו את הפרופילים והתמונות של הכלבים הנטושים. משתמש שנתן Like לאחת התמונות, קיבל הצעה לקביעת דייט עם הכלב ויכול היה לבחור: החל מקשר בלתי מחייב כמו טיול בפארק, דרך קשר רציני יותר כמו אימוץ ניסיוני לשבועיים ועד לאימוץ מלא.

באמצעות שימוש חכם בפלטפורמה פופולרית, ומבלי להוציא אפילו דולר אחד במדיה, הצליח Social Tees לגרום לאלפי אנשים להתאהב בחבר חדש.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • בתוך פחות משבוע הכלבים קיבלו 2,700 פניות בטינדר
  • המהלך גרף 55 מיליון אזכורים ב־96 מדינות
  • עשרות כלבים מצאו בית חם

תגיות