אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הלקוחות מחפשים להתאהב ממבט ראשון, אך זה לא תמיד קורה" צילום: נמרוד גליקמן

הוועידה לעסקים קטנים

"הלקוחות מחפשים להתאהב ממבט ראשון, אך זה לא תמיד קורה"

איה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על: "אין כיום שני לקוחות זהים. כל אחד רוצה דבר אחר וחשוב להראות ללקוח שאתה קשוב לצרכיו"

11.05.2015, 11:29 | תומר הדר

"אל תהססו לפרגן לעסקים אחרים", כך אמרה מנהלת סניף ישראל של אל על אייה מגן, בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים של "כלכליסט".

לצפייה בשידור החי במובייל לחצו כאן

"גט טקסי היא דוגמה מצוינת. בסופו של דבר גודלה של חברה לא קובע אלא חוויית השימוש. הלקוחות כיום מחפשים להתאהב ממבט ראשון, אך זה לא תמיד קורה. עבור לקוחות רבים אל על אינה הבחירה הראשונה ואנו מנהלים חיזור גורלי אחרי כל מי שאנו רואים כלקוח אסטרטגי", מסבירה מגן, "חשוב לזכור תמיד מדוע הלקוח הגיע אל העסק שלך מלכתחילה.

אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על, צילום: נמרוד גליקמן אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על | צילום: נמרוד גליקמן אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על, צילום: נמרוד גליקמן

"הלקוח חייב להבין שאינו מובן מאליו. לעסקים קטנים ובינוניים יש יתרון מתכלה: ככל שהעסק גדל ומתפתח, הוא פחות יכול להיות גמיש. בפועל אין כיום שני לקוחות זהים. כל אחד רוצה דבר אחר וחשוב להראות ללקוח שאתה קשוב לצרכיו. חשוב לנצל כל פיסת מידע כדי להראות אכפתיות ללקוח.

"חשוב להראות לכל לקוח שמה שחשוב לו חשוב גם לכם. בעולם של היום העסק לא מדבר רק עם הלקוח, אלא גם עם משפחתו. עם שכניו. אסור לשכוח שברשתות החברתיות ניתן להמליך אתכם ולהפיל אתכם", אמרה מגן. "בפועל, חשוב שהלקוח שלך יהיה גאה בך. חשוב שהעובד שלך יהיה גאה להיות עובד שלך. חשוב להעיז ולתת לדימיון להתפרע, פתרונות מצוינים נובעים מכך ואסור להתעלם מהם".

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
במיקרה של אל-על, הלקוחות מחפשים שיעבדו עליהם
מי הלקוחות הנאמנים של אל-על? מסורתיים ודתיים שרוצים חברה "שלא טסה בשבת". ובכן: א. אל-על טסה בשבת, רק תחת שם "סאן-דור" בעבר וחברות שונות להן היא מחכירה מטוסים על צוותיהם כיום. ב. גם כשהמטוסים נוחתים לפני השבת וממריאים אחריה, הדיילים והטייסות נהנים מזיו השבת- אך צוותי הקרקע מטפלים במטוסים. טוסו מנתב"ג בחברה זרה בשבת ותראו את מטוסי אל על על הקרקע, עוברים טיפולים שונים.
נתנייתי  |  12.05.15
4.
אלעל אכזבה אותי
אלעל מאוד אכזבה אותי לאחרונה, כלקוח טופ שלהם כבר שנים רבות ציפיתי מהם ליותר, בפרט הרעת התנאים במועדון והעלאת מספר הנקודות הנדרש לקבלת כרטיס בונוס ליעדים הארוכים. כמו כן, תפריט הארוחות , חביות ובשירות, של אלעל לא השתנה כבר בערך חמש שנים. פשוט מדהים עד כמה הם מזלזלים בלקוחות הנאמנים שלהם שאוכלים את אותו אוכל לא טעים כבר שנים.
לקוח טופ , מרכז  |  11.05.15
לכל התגובות