חנויות רשת ההלבשה התחתונה יעוצבו כסופרמרקטים
דלתא משיקה את רשת ההלבשה התחתונה FIX בקונספט חדש, ומצפה לתוספת של 70 מיליון שקל למכירות בתוך חמש שנים
כשנה וחצי לאחר שהשלימה את רכישת רשת FIX מידי חברת ארגמן תמורת 7.5 מיליון שקל, משיקה כעת דלתא את רשת ההלבשה התחתונה בקונספט חדש, ומצפה לתוספת של 70 מיליון שקל למכירות בתוך חמש שנים.
החנויות יעוצבו כסופרמרקט, והמוצרים יוגשו באריזות של מזון - הגופיות באריזות פיצה, התחתונים בקופסאות של סנדביצ'ים, הגרביים בכוסות טייק אוויי ועוד. "הצבנו יעדי מכירות ברורים למ"ר, ואם נעמוד בהם, FIX תכלול בין 20 ל־30 חנויות", אמר ל"כלכליסט" צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל.
דלתא השלימה את רכישת חברת לודז'יה רוטקס (FIX) בינואר 2014. בשנים האחרונות ירדה משמעותית פעילות הרשת, ולאחר הרכישה הפעילו בדלתא תוכנית הבראה שכשלה. עד כה השקיעה דלתא 14.5 מיליון שקל ב־FIX מעבר למחיר הרכישה. FIX, בניגוד לדלתא שגם בה נמכרת בעיקר הלבשה תחתונה, פונה לצעירות בגילי 17 עד 25. ענף ההלבשה התחתונה מוערך ביותר ממיליארד שקל בשנה, מתוכו קטגוריית הצעירות מגלגלת 250 מיליון שקל בלבד.
5 תגובות לכתיבת תגובה