אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטייל שובר לבבות צילום: עמית שעל

סטייל שובר לבבות

חמש שנות קיום הן הישג לא מבוטל למותג אופנה ישראלי, ועוד כזה שמתעקש גם על קז'ואליות וגם על על ייצור מקומי יקר. הארטברייקר יחגוג מחר את ההישג

21.05.2015, 09:03 | מורן לונדון

"אנחנו מכבסים את כל הבגדים שלנו בשמפו בניחוח מיוחד שפיתחנו אצל כימאי. כך לבגדים יש ריח של בית, הם מעניקים תחושה שמישהו אהב אותם גם לפני שנלבשו". את התיאור שופע החמימות הזה מספקת אורי פישרמן (43), בעלת המותג והמעצבת הראשית של הארטברייקר, מותג האופנה הישראלי שחוגג בימים אלו חמש שנים להיווסדו.

את הארטברייקר מנהלת אורי עם בעלה יריב (48), שעזב קריירה בעריכת דין כאשר העסק תפס תאוצה. "אני ממשפחה פולנית שמקדשת לימודים פרקטיים כמו ראיית חשבון ועריכת דין. עסקתי בכך, אבל תמיד נמשכתי לצדדים", הוא מעיד. "בהתחלה לכיוון חיי הלילה (בעבר היה בעל מועדון — מ"ל), אבל גם לכיוון האמנות. כשאורי נזקקה לעזרה קפצתי על זה".

אורי ויריב פישרמן, בעלי הארטברייקר. "הדנ"א של המותג הוא הישראליות", צילום: עמית שעל אורי ויריב פישרמן, בעלי הארטברייקר. "הדנ"א של המותג הוא הישראליות" | צילום: עמית שעל אורי ויריב פישרמן, בעלי הארטברייקר. "הדנ"א של המותג הוא הישראליות", צילום: עמית שעל

ספורטיבי ומשוחרר

אורי עצמה מגיעה מתחום האופנה. אחרי לימודים בשנקר והתמחות במרקס אנד ספנסר היא חזרה לישראל ועבדה במשך עשור כמעצבת בסטודיו נועה. אחרי שני היריונות החליטה שהיא לא מסוגלת לחזור לעבודה כשכירה.

"תמיד רציתי לעצב פרטים משלי, ולבוש ספורטיבי ונינוח זה הכי הסגנון שלי", היא מספרת. בתחילה שיווקה פריטים לחנויות, ובתום ארבע שנים הרגישה שלמותג שלה מגיע בית משלו. ב־2010 הוקמה חנות הדגל בדיזנגוף 203, לצד כ־40 נקודות מכירה ברחבי הארץ ואתר אינטרנט (heartbreaker.co.il).

חולצה 319 שקל, מכנסיים 549 שקל. הנחה בשישי, צילום: גיא כושי ויריב פיין חולצה 319 שקל, מכנסיים 549 שקל. הנחה בשישי | צילום: גיא כושי ויריב פיין חולצה 319 שקל, מכנסיים 549 שקל. הנחה בשישי, צילום: גיא כושי ויריב פיין

מתעקשים על מקומי

חמש שנות קיום הן הישג לא מבוטל למותג מקומי, בעיקר כשהלה מציע בגדים בשיק אורבני במחירים לא נמוכים שנעים בין159 ל־595 שקל לפני הנחה. "מחיר הפריטים משקף את עלויות הייצור בארץ, שהן גבוהות מאוד", אומרת אורי. "אנחנו מייצרים בישראל, אף שזה קשה. ניסינו לייצר בחוץ לארץ כי ברור שזה משתלם יותר, אבל לנו זה לא עבד. מבחינתנו הדנ"א של המותג הוא הישראליות. מדינה נמדדת לפי התרבות שלה, ועיצוב ואופנה הם חלק מזה. חבל שעיצוב ישראלי ברמה גבוהה הוא מטרה שכל כך קשה להשיג בארץ.

"מעבר לכך, אכן מדובר במותג בעל אופי ספורטיבי, אבל הפריטים נשארים רלבנטיים למשך שנים. בעתיד אנחנו שואפים לפתוח עוד חנויות, מה שיוריד את העלויות לצרכן". לכבוד יום ההולדת תיערך ביום שישי הקרוב מסיבה בחנות התל־אביבית עם שמפניה ופינוקים, וקולקציית הקיץ תימכר בהנחות של עד 20%. מעבר לכך תוצע למכירה גם טי שירט מיוחדת שעוצבה לטובת החגיגות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות