אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: באג נכנסת לתחום המרצ'נדייז צילום: יריב כץ

לראשונה: באג נכנסת לתחום המרצ'נדייז

ל"כלכליסט" נודע כי הרשת תייצר מוצרי אלקטרוניקה ואקססוריז לסלולרי ממותגי סדרות הטלוויזיה "השכונה" ו"החממה"

21.05.2015, 11:42 | אורנה יפת

לראשונה, רשת באג נכנסת לתחום המסחור (המרצ'נדייז). ל"כלכליסט" נודע כי הרשת תייצר מוצרי אלקטרוניקה ואקססוריז לסלולרי ממותגי סדרות הטלוויזיה "השכונה" ו"החממה". שתי הסדרות פונות לבני נוער בגילאי 8-14. באג חתמה על חוזה עם ענני תקשורת, בעלת זכויות המסחור לשני מותגי הנוער, ועתידה להתחיל לשווק אותם בחודש יוני ברשתות קמעונאיות, בנוסף לרשת באג. בין היתר תייצר החברה אוזניות, דיסק און קי, מטענים ניידים, תיקי ניילון ורמקולים.

לדברי נירית מודן, סמנכ"ל רשת באג, "יש למוצרים הללו פוטנציאל שאנחנו מעריכים אותו במכירות של מאות אלפי שקלים בשנה. לילדים יש הרבה מוצרים ממותגים אבל לבני לנוער אין מרצ'נדייז של מוצרי אלקטרוניקה. אנחנו גם רואים שהגיל שבו ילדים מתעניינים במוצרי אלקטרוניקה הולך ויורד".

חנות באג, צילום: עמית שעל חנות באג | צילום: עמית שעל חנות באג, צילום: עמית שעל

פעילות התוכן של ערוץ ניקלודיאון, בו משודרות הפקות המקור החממה והשכונה, נמצאת מזה שנים בענני תקשורת וכך גם כל ערוצי ויאקום ובהם ניקלודיאון, ניק ג'וניור, MTV וקומדי. על פי נתוני ענני תקשורת, סדרת השכונה שעלתה לשידור בנובמבר 2014 רשמה 7.5 מיליון הורדות ב – VOD בתקופת העונה הראשונה (חודשיים וחצי), 160,000 עוקבים באינסטגרם ובאפליקציה, וקרוב ל-30,000 צופים היו בהופעה החיה בפורים.

לצד באג, חתמה החברה על חוזים לשיווק מרצ'נדייז גם עם פלפוט שתייצר עבורה מוצרי פופ ומוצרי חזרה לביה"ס של השכונה, הוצאת כתר שתוציא ספר של הסדרה וידיעות שורות תפיק מגזינים ממותגים.

פעילות המסחור של ויאקום בישראל מוערכת ב-60 מיליון שקל בשנה. באוקטובר 2014 זכתה ענני תקשורת בנציגות של ניקלודיאון גם בתחום המסחור לאחר שבמשך החמש שנים האחרונות היתה הפעילות בידי סוכנות YOOKA. הפעילות המסחרית כוללת צעצועים ממותגים, טקסטיל, תחפושות, מוצרי יומולדת, מוצרי פופ, חזרה לביה"ס ועוד. בסוף מאי תערוך ענני תקשורת כנס מותגים של ניקלודיאון לזכיינים, קמעונאים וחברות מסחריות, שיעסוק בזוויות השיווקיות עסקיות של תחום הילדים בישראל. לדברי יעל ארד, מנהלת פעילות המסחור של ויאקום בישראל, "ההצלחה של סדרת השכונה יצרה תקדים של ייצור מרצ'נדייז כבר בעונה הראשונה ובימים אלה אנו מרחיבים את השת"פ לחברות נוספות בתחומי הטקסטיל והאופנה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות