אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרסו הגדילה נתח שוק עקב השקה מחודשת של דאצ'יה צילום: עמית שעל

קרסו הגדילה נתח שוק עקב השקה מחודשת של דאצ'יה

הרווח הנקי של יבואנית רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה ברבעון הראשון עמד על 31.1 מיליון שקל, עלייה של 16% לעומת הרבעון המקביל

27.05.2015, 09:32 | גיל קליאן

קרסו מוטורסדיווחה הבוקר (ד') על תוצאותיה הכספיות. יבואנית רכבי רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה חשפה עלייה בנתח השוק, לאור עלייה המכירות רנו והשקה מחודשת של המותג דאצ'יה. עלייה זו הביאה לעלייה בהכנסות החברה וכן ברווח הנקי.

קראו עוד בכלכליסט

נתח השוק של יבואנית הרכב משוק כלי הרכב (כמותי) ברבעון הראשון עמד על 8.5%, לעומת 7.3% ברבעון המקביל. כך, ההכנסות צמחו ב-29% לסכום של 882.9 מיליון שקל.

מצד שני, השקת מותג הרכב החדש הביאה לקפיצה של 44% בהוצאות המכירה והשיווק של החברה, ואלה עמדו ברבעון הראשון של 2015 על 44 מיליון שקל.

למרות העלייה בהוצאות השיווק, הצליחה קרסו להגדיל את הרווח הנקי שלה. הרווח הנקי ברבעון הראשון עמד על 31.1 מיליון שקל, עלייה של 16% לעומת הרבעון המקביל.

במקביל לפרסום הדו"חות, פרסמה חברת מידרוג דירוג Aa3 עם אופק יציב לאגרות חוב של קרסו מוטורס, אם תבחר החברה להנפיק, וזאת לאחר שהחברה פרסמה שבוע שעבר תשקיף מדף. הדירוג ניתן לצורך גיוס אג"ח בהיקף של עד 400 מיליון שקל עם מח"מ של עד 8 שנים. 

רכב של דאצ רכב של דאצ'יה | צילום: תומר הדר רכב של דאצ

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות