אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנדר ארמור רשמה את הכינויים של סטפן קארי כסימן מסחרי צילום: איי אף פי

אנדר ארמור רשמה את הכינויים של סטפן קארי כסימן מסחרי

החברה, שהחתימה את קארי ב-2013, הגישה בקשה לסימן מסחרי על שורה של מונחים הקשורים לשחקנה של גולדן סטייט ווריורס

02.06.2015, 15:25 | שירות כלכליסט

חברת הלבשת הספורט אנדר ארמור נקטה בחודש שעבר בצעדים להגן על ההשקעה שלה בשחקן ה-NBA סטפן קארי.

קראו עוד בכלכליסט

קארי עם גביע -MVP. נייקי וויתרה עליו, צילום: רויטרס קארי עם גביע -MVP. נייקי וויתרה עליו | צילום: רויטרס קארי עם גביע -MVP. נייקי וויתרה עליו, צילום: רויטרס

החברה, שהחתימה את קארי ב-2013 לאחר שנייקי העדיפה לא להשוות את ההצעה שלה, הגישה בקשה לסימן מסחרי על שורה של מונחים הקשורים לשחקנה של גולדן סטייט ווריורס, שביום חמישי ישחק נגד קליבלנד קאבלירס ולראשונה העפיל לסדרת הגמר.

המשפט המוכר ביותר שהחברה הגישה עבורו בקשה לסימן מסחרי הוא "טעון באמונה" (Charged By Belief), מונח בו משתמשת החברה בפרסומות עם קארי מאז השיקו את הנעל בעיצובו בפברואר.

משפטים נוספים כוללים את Fall Back, הגאון היצירתי החדש של המשחק (The Game's New Creative Genius), הקדוש המגן על האנדרדוגים (The Patron Saint of Underdogs), מתנקש עם בייבי פייס (Baby-Faced Assassin) והשחקן שהכי קשה לשמור עליו בליגה (The League's Most Unguardable Player).

הבקשות לסימון מסחרי נועדו לשימוש במשפטים בבגדים, בנעליים, בכובעים ובמשקפיים.

באפריל הגישה אנדר ארמור בקשה לקבלת סימן מסחרי על הלוגו S3C של סטפן קארי שבו השתמשו בחודשים הקודמים.

לנייקי יש סימן מסחרי על "לברון", אך היא ויתרה על בקשות לסימון מסחרי של "המלך ג'יימס".

תגיות